FANDOM

Vodkas
Vodka
ウォッカ
Whokka
Pirmas Pasirodymas "Goku Enters the Ring"
Pasirodo DBZ
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Užsiėmimai Gangsteris

Vodkas yra plėšikų vadas. Vieną kartą jis nusamdė garsųjį, profesionalų žudiką Taupaipajų, tam, kad jis surinktų drakono rutulius ir jį patį apsaugotų. Vėliau iš Vodko drakono rutulius atsiima Gokas, kai išsprendžia Taupaipajaus duotą galvosūkį.

Panašus asmuo matomas ir kaip Pamputo vadybininkas. Jis labai siekia, jog Pamputas išliktų populiarus, kadangi jis yra visas jo gyvenimas. Todėl Vodkas bando Goką apgauti, ir pasako 22 Kovos Menų Turnyro metu, jog arena yra perkeliama į kitą vietą, kad Gokas pavėlavęs į tikrąją kovą būtų paskelbtas pralaimėjusiu. Tačiau Vodką sustabdo Lančė, kuri kaip matoma, nori pavaišinti Goką ledais, bet šiam išvažiavus mašina, Lančė pradeda juos vytis, pasiskolinusi vieno žmogelio motociklą. Vėliau Lančė nusprendžia su juo susitvarkyti, o Vodkas tiesiog atsiprašinėja. Bet net ir po pralaimėjimo Kovos Menų Turnyre, Pamputas yra matomas kaip populiarus boksininkas, tačiau jį nužudo Tamburinas. Nežinia ar Vodkas ir toliau išliko Pamputo vadybininku, ar tiesiog pasinėrė į gangsterių vado gyvenimą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki