FANDOM

Vaikelis
Baby.jpg
ベビー
Bebī
Anime vardas Baby
Papildomi vardai Valdovas Vaikelis
Super Vaikelis
Vaikelis Vedžitas
Ozaras Vaikelis
Vaikelis Janemba
Vardas Angliškai Baby
Pasirodo DBGT
Rasė Mašininis-Mutantas/tsufulas
Lytis Vyras
Mirties data 789 metai (išėjęs iš pragaro 790 metai)
Nemėgsta Nekenčia sajanų
Artimi veikėjai Tsufulai (kurėjai)
Tsufulų karalius (genetinė medžiaga)
Daktaras Miju (kurėjas)
Vedžitas (kūnas)
Janemba (kūnas)

Vaikelis (angl.Baby) yra vienas iš protogonistų Dragon Ball GT serijose. Taip pat likęs vienintelis iš tsufulų rasės po jų sunaikinimo.

Siužetas Redaguoti

Kadaise tsufulus užpuolė sajanai ir tsufulus visus išnaikino, bet tsufulai buvo pagaminę tobulą kūną Vaikelį. buvo likęs vienintelis tsufulų palikimas, todėl jo noras buvo sunaikinti sajanus. Vėliau jį prižiūri Daktaras Miju Jis suranda sajanus M-2 planetoje. Jis pabudęs pradeda kautis su Sajanais, tačiau sajanai jį nugali, tačiau dalis lieka gyva ir užvaldo Daktaro Miju kūna ir jį užvaldo, o vėliau užvaldo ir Rildo kūną ir tada bando užvaldyti Tranksą, tačiau jo energija buvo didelė ir jis sugebėjo atsikratyti Vaikeliu, tačiau jis vėliau atskrenda į žemę ir ten pradeda užvaldyti žemiečius, siautėti, susiradęs Goteną užvaldo jį, kai šis pademonstruoja visas jėgas. Vėliau užvaldo ir Gohaną, tada vaikelis Gohanas pradeda kautis su Vedžitu ir įlenda į jo kūną ir taip galų gale užvaldo jį, o dar vėliau užkrečia visus žmones, o tada užvaldęs paprašo, kad atgaivintų Vedžitos (Plant) planetą tokioje būsenoje, kokioje buvo prieš tai kai ją sunaikino sajanai ir pradeda valdyti, belieka tik keli neužvaldyti Šėtonas, Pan, Gokas, ir Ubas žinoję, kad nelaimės prieš Vaikelį. Ūbas ir Bū nusprendžia tapti viena asmenybė Super Ūbas. Pradeda kautis, bet ir jis pralaimi, kol nepasirodo Gokas, supratęs, kad nebus lengva. Virsta Trečio Lygio Super Sajanu, tačiau pralaimi, nes mažas kūnas nepajėgia atlaikyti jo energijos. Vėliau atsiauginęs uodegą dar kartą susikauna su juo, tačiau pralaimi, kol nevirsta milžiniška beždžione ir galų gale virsta Ketvirto Lygio Super Sajanu prasideda galutinė kova. Užkrėsta Bulma pamačius, kad pralaimės nusprendžia jam suteikti sklidimo bangas ir jis virsta beždžione, tačiau Gokas nukerta jam uodegą ir Vaikelis buvo priverstas išsilaisvinti iš Vedžito kūno. Jis tada bando pasprukti, tačiau Gokas paleidžia kamehameha bangą ir galutinai sunaikina.

Formos Redaguoti

  • Vaikas Vaikelis - jis yra dar mažas ir nėra pakankamai galingas, tačiau jis kaupia jėgas, kad būtų galingesnis.
  • Vaikelis Vedžitas - jis jau yra įlindęs į Vedžito kūną ir tapęs labai stipriu. Nieko nesisikiria nuo paprasto Vedžito tik su šviesiais plaukais.
  • Super Vaikelis Vedžitas - tai Vaikelis Vedžitas tapęs super sajanu.
  • Suaugęs vaikelis - tampa, kai išlaisvina Vedžito kūna, nuo vaikelio.

Vaikelio formų nuotraukos Redaguoti

Baby Vegeta-0.jpg

Vaikelis Vedžitas

,
Baby.jpg
,
BABY.jpg

Suaugęs vaikelis

,
Baby VEGETA.jpg
,
Super Baby Vegeta 2nd Form.jpg

Vaikelis tampa super Vaikeliu Vedžitu

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki