FANDOM

MonsterCarrotsvillage.png

Triušių gaujos kaimas

Triušių gaujos kaimas (angl.Monster Carrot's Village|jap.ウサギ団の町) yra mažas kaimelis, vakaruose randasi Diablo dykuma pietuose Pilafo pilis. Kaimas neturi oficialaus pavadinimo, bet jį galima vadiniti triušių kaimu, nes jį terorizavo triušių gauja.

Apžvalga Redaguoti

Kaimas atrodo labai nepriklausomas ir labai pažangus ir kiekvienas gyvena sau. 749 metais, kaimelį terorizuodavo Triušių gauja. Bulma buvo užsidėjusi Triušių kostiumą, kurį davė Ulongas ir jie pagalvojo, kad tai triušių gauja. Kai atvyksta Triušių gauja Gokas ją sustabdo ir jie pakviečia savo bosą Triušių vadas. Ir tada prie Goko nusprendžia prisijungti ir Jamčis. Triušių vadas duoda ranką Bulmai. Ši kerta jam per ranką ir paverčia Bulma morka, tačiau Gokas priverčia bosą atversti iš morkos vėl tokią pačią Bulmą. Po to Gokas nusprendžia Triušių gauja su stebuklinga lazdele perkelti juos į Mėnulį ir taip išgelbsti šį kaimą nuo Triušių gaujos.

Bulma nusiperka naujas kapsules, bei naujus drabužius šiame kaime. Parduotuvė kur nusipirko Bulma naujus drabužius vadinasi Dressmaker's. Tai buvo atskleista per Dragon Ball: Origins.

Žinomi gyventojai Redaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki