FANDOM

"Dragon Ball, Dragon Ball Z, bei Dragon Ball GT dalyse galime pastebėti nežinomus aplinkinius, trečiaelius, palaikančius veikėjus. Dažniausiai jie pasirodo tik vieną ar du kartus. Tokie veikėjai tėra palaikantys, jie nėra nei protagonistai, nei antagonistai, tačiau užpildo anime aplinką. Čia bus išvardyti kai kurie veikėjai kurie yra įdomus, bet ne tokie žinomi, kad apie juos kurti atskirus straipsnius."

Karaliaus apsauginis Redaguoti

KARALIAUSAPSAUGINIS

Jis pasirodo, kuomet Velnias Pikolas užpuola Karaliaus Rūmus, tuomet apsauginis bando susikauti prieš Velnią Pikolą vienas prieš vieną. Deja, ši kova gan greitai baigiasi, ji baigiasi vienu rankos persmeigimu per apsauginio pilvą.

Kaimietis Sajanų sagoje Redaguoti

Farmer

Kaimietis pasirodo pačioje pirmoje Dragon Ball Z serijoje. Jis pamatęs Raditą išsigąsta ir pradeda į jį šaudyti, tačiau Raditas jį parbloškia.

Taip pat jį galime pamatyti ir Androidų sagoje, kai Giras jam pakenkia, tačiau jis lieka gyvas. Taip pat sagoje, didžiojo Sajameno sagoje ir filme Dragon Ball Z: Battle Of Gods.

Undinė Redaguoti

Undinė

Undinė pasirodė 14 Dragon Ball epizode, kuomet Džinas Vėžlys paprašė Goko parvesti jam gražią merginą, ir jei jis tą padarytų, Džinas Vėžlys jį treniruotų. Tačiau po kažkiek laiko, Gokas gryžęs ant Kinto debesies vietoj merginos parskraidino Undinę. Džinas Vėžlys pagalvojo jog tai įprasta graži mergina ir norėjo su ja susipažinti, tačiau undinė smogė jam savo uodega ir nušoko atgal į jūrą.
Kadangi ji galėjo skristi su Goku ant Kinto debesies, reiškias ji buvo švarios širdies.

Undinė pasirodo video žaidime Dragon Ball Z: Super Gokuden: Totsugeki-Hen.

ZornasRedaguoti

Zorn

Zornas stovi prie Karaliaus Vedžito

Zornas yra tik anime veikėjas, kuris pasirodo viename iš Fryzo prisiminimų.

BiografijaRedaguoti

Zornas yra Sajanas, kuris stovėjo iš kairės nuo Karaliaus Vedžito sosto ir maldavo karaliaus neatiduoti Princo Vedžito Fryzui. Tačiau Karalius Vedžitas piktai atsakė, kad neturi kito pasirinkimo. Greičiausiai Zornas mirė kartu su karaliumi ir kitais Elitiniais Sajanais kai tie bandė nužudyti Fryzą ir jiems nepavyko. Arba gali būti jog jis žuvo kai Fryzas 737 metais sunaikino Planetą Vedžitą.

SmulkmenosRedaguoti

Angliškame vertime, FUNimation Entertainment sugalvojo vardą Zornas, kaip žodžio žaismą nuo angliško žodžio "Corn", kuris reiškia Kukurūzą. Originalioje, japoniškoje versijoje, šio Sajano vardas nėra minimas.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki