FANDOM

Taupaipajus
MercenaryTaoDragonBall..png
Papildomi vardai Žudikas
Kiborgas Taupaipajus
Vardas Angliškai Tao Pai Pai
Tao
Mercenary Tao
Pasirodo Dragon Ball
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Mėgsta Žudyti
Artimi veikėjai Džinas Gervė (brolis)
Tenšinhanas (mokinys)
Čiautsas (mokinys)

Taupaipajus (桃白白 arba タオパイパイ, Tao Pai Pai; ang.: Mercenary Tao) yra vienas iš antagonistų Drakonų Kovoje. Jis yra profesionalus samdinys-žudikas, taip pat jaunesnysis Džino Gervės brolis. Jo paslaugos yra neįtikėtinai brangios, nes vienas nužudymas kainuoja 10 milijonų Zeni, tačiau Pulkininkui Redui dvidešimtmečio progą sumažino iki 5 milijonų.

Apžvalga Redaguoti

IšvaizdaRedaguoti

Taupaipajus turi mažus ūsus, siauras akis, ilgą nosį, juodus plaukus surišta kasyte. Jis dėvi pilkus Chang pao drabužius (pas kiniečius dar vadinama Changshan) su užrašu "kill", kurio užrašas pažymi kaip jo užsiėmimą žudyti. Filme Mystical Adventure, chang pao buvo mėlynas.

CharakterisRedaguoti

Taupaipajus yra žinomas kaip garsiausias pasaulyje žudikas, kuris yra nužudęs daugybę žmonių. Šiuo darbu jis mėgaujasi. Jis žudo ne tik suaugusiuosius, bet ir vaikus jam jokio sirtumo. Jis taip pat sako, kad Upas turi būti laimingas, kad žuvo ne jis, o jo tėvas Boras. Po pastarojo nužudymo jis norėjo jam atkeršyti. Taupaipajus būna bailys, tada kai kas nors negali jo nugalėti. Jis pradeda meluoti, kad tipo gailisi už tai, kad jis buvo žmogžudys. Gokui jis tada meta granatą ir taip bandė jį nužudyti, bet nesėkmingai.

Biografija Redaguoti

Jo gyvenimasRedaguoti

Taupaipajus gimė 459 metais, prieš du metus, kai Velnias Pikolas pradėjo siautėti ir kurio brolis tarnavo Džinas Gervė tarnavo jam. Nors jis buvo jaunesnis, bet Taupaipajus visada buvo pranašesnis už Gervę ir jie visada varžėsi. Jie pradėdavo kautis dėl menkų dalykų kaip pvz. išsiliejo ryžių dubinėlis.

Nors niekur apie tai nėra parašyta, tačiau Taupaipajus turi nemirtingumą, nes jis kažkokiu būdu sugebėjo išgyventi 200 metų ir būdamas 279 metų jis pradėjo žudimo karjerą. Vieną dieną, Pietų mieste. Taupaipajus taip pat buvo sužeidęs Poną Šėtoną. Taupaipajus buvo jaunojo Tenšinhano mokytojas, kuris priklausė Gervės mokyklai.

Dragon BallRedaguoti

Generolo Redo SagaRedaguoti

Praėjo 20 metų po to kai Taupaipajus tapo žudiku. Taupaipajų pasamdė Raudonojo Kaspino armija, kad ši nužudytų Goką. Kuris turėjo Drakono rutulių ir armija siekė iš jo atimti. Kai Žydrasis Generolas, vienas iš stipresnių šios armijos komandos narių atvyko į Raudonojo Kaspino armijos štabą, kuriam nepavyko įvykdyti misijos. Generolas jam pasiūlė nužudyti Taupaipajų, kad šis būtų atleistas už tai kad neįvykdė misijos. Taupaipajus nužudo jį liežuviu ir Žydrasis Generolas yra lengvai nužudomas. Taip pat jis įrodė, kad gali atsilaikyti prieš Žydorojo Generolo telekinezę. Taigi Generolas Redas ir jo pavaldinys pamatė, kad verta samdyti Taupaipajų.

Kai Taupaipajus pasižiūri į nuotrauką. Raudonojo Kaspino armija pasiūlė lėktuvą su kuriuo jis turėjo vykdyti misiją, tačiau atsisakė ir pasiėmė stulpą su kuriuo ir nusprendė greitai nužudyti Goką. Taupaipajus sutiko Goką Šventojoje Karino Žemėje. Goką lengvai sutriuškino Taupaipajus. Nors Boras bandė pasipriešinti su savo durklu. Taupaipajus buvo daug stipresnis ir durklą atsuka į jį patį meta į jį ir lengvai jį nužudo. Upas taip pat pasipriešina, bet ir jam nepavyksta to padaryti. Gokas supyksta ir pradeda kautis su juo, bet Taupaipajus buvo pranašesnis, bet vistiek smogia Dodono bangą ir šis nenužudo Goko, nes apsaugojo nuo žuvimo jį Drakono rutulys.

Taupaipajaus uniforma buvo sunaikinta kamehameha bangos ir apsivelka paprastais drabužiais ir pasisamdo siuvėją, kad šis pasiūtų jo uniformą per tris dienas. Po trijų dienų atvyksta iš viešbučio ir pasiima uniformą. Siuvėjas priminė jam, kad jam sumokėtų už tai, kad pasiuvo uniformą, tačiau Taupaipajus pasiūlė ką nors nuždyti nemokamai, nors jo paslaugos kainuoja labai brangiai. Šis pasako, kad nieko nereikia žudyti iš jo giminės ir nusprendžia Taupaipajus nužudyti jį patį. Jis tada keliavo dar kartą Goko nudėti ir atsiimti drakono rutulio, nes suprato, kad Gokas nemirė.

Kai jis atvyksta, Upas meta mažą kirvį jam, tačiau Taupaipajus išvengia kirvio ir paprašo pasakyti jo kur yra Gokas, bet Upas nesako kur jis yra ir meta jį į bokštą, tačiau Taupaipajaus nuostabai Gokas su Kinto debesiu išgelbėja jį. Tada pradeda kautis su Goku, kuris buvo pasitreniravęs pas Kariną, Karino bokšte. Tada Taupaipajus pamatė, kad Gokas stipresnis ir puola jį su kardu, tačiau Gokas kardą sulaužo.

Pamatęs koks Gokas galingas jis nusprendžia išgerti Dieviškojo vandens ir įgauti daugiau jėgų. Jis užkopia į šį bokštą ir susitinka su Karinu. Karinas įpilia paprasto vandens ir šis išgeria ir galvoja, kad įgavo daugiau jėgų. Karinas buvo gudrus ir jis, kad Taupaipajus įgautų dar mažiau jėgų duoda nusileisti jam nuo Karino bokšto su Juoduoju debesiu. Taupaipajus nukrenta nuo šio debesies ir atsitrenkia į žemę. Jis dar kartą kaunasi su Goku. Šis įgavo šiek tiek jėgų ir Gokui buvo sunkiau kautis su Taupaipajumi, bet vistiek Gokas buvo pranašesnis greičiu ir Taupaipajus suprato, kad nenugalės Goko ir nusprendžia jam mesti granatą. Jis apgauna Goką, kad tipo jis gailisi už tai, kad buvo žudikas. Gokas atleido jam ir Taupaipajus meta Gokui granatą, bet Gokas atmuša granatą koja ir Taupaipajus smarkiai susižeidžia. Vėliau jis už didelius pinigus vėl atkuriamas roboto formoje.

22-ajame Pasaulio Kovos Menų Turnyre, Taupaipajaus brolis Džinas Gervė sužino, kad Taupaipajus buvo nužudytas Goko. Gervė savo mokiniui Tenšinhanui įsakė nužudyti Goką už tai, kad nužudė jis Taupaipajų, bet Džino Vėžlio dėka. Tenšinhanas pasikeičia ir nežudo Goko. Taip pat kartu su Čiautsu palieka Gervės mokyklą.

Pikolo Jaunėlio SagaRedaguoti

Su brolio Džino Gerve pagalba už didelius pinigus Taupaipajus vėl yra atstatomas kaip kyborgas (dabar buvo pradėtas vadinti kaip Kyborgas Tao(サイボーグ桃白白)) ir tęsia savo žudimo karjerą. Jis užsirašo į 23-ąjį Kovos Menų Turnyrą ir atrankinėse kovose brutaliai nugali Čiautsą. Taupaipajus pasakė, kad į kovos menų turnyrą atvyko tam, kad atkeršytų Tenšinhanui už tai, kad jį išdavė ir Gokui už tai, kad jį nugalėjo. Taupaipajus kovojo toliau.

Tenšinhanas ir Taupaipajus spoksojo vienas į kitą kovos arenoje. Taupaipajus pastebi, kad Tenšinhano kovos poza yra beveik geneali ir neranda pažeidžiamų vietų jo kūne. Tada Taupaipajus smogia jam Dodono bangą, tačiau Tenšinhanas lengvai atremia tą bangą ir greitu puolimu pargriauna Taupaipajų ant žemės. Taupaipajus suprato, kad Tenšinhanas stipresnis už Taupaipajų. Tenšinhanas maldavo, kad paliktų turnyrą, nes jis dar gerbė kaip kovos menų mokytoją, tačiau Taupaipajus dar tikisi, kad pajėgs nugalėti ir nužudyti Tenšinhaną, naudojantis daugiau nei tik savo jėga. Matydamas, kad jis negali nugalėti Tenšinhano jis pažeidžia kovos menų turnyro taisykles ir išsitraukia savo peilį ir su šiuo perskrodžia jam kūną ir palieka raundą visam gyvenimui. Nepaisant to, kad jis diskvalifikuotas už tai, kad pažeidė kovos menų turnyro taisykles jis toliau kovėsi, sakydamas, kad jam nerūpi kovos menų turnyro taisyklės ir kad atvyko tam, kad nužudytų Tenšinhaną ir Goką. Vėliau Taupaipajus panaudoja Super Dodono bangą, teigdamas, kad Tenšinhanas nesugebės išlikti po šios bangos. Tenšinhanas lieka gyvas ir atjungia Taupaipajų savo ranka ir numeta Taupaipajų savo broliui Gervei.

Dragon Ball ZRedaguoti

Selo Žaidimų SagaRedaguoti

Taupaipajus niekada nepasirodė ''Dragon Ball Z'' mangose, tačiau pasirodė dviejuose Selo Žaidimų Sagos epizoduose.

Pirmojoje serijoje jis dirbo asmens sargybiniui Ponui Borbone, kuris saugojo Chazke kaimo pastogę, kuri tariamai gali apsaugoti žmones nuo Selo. Viskas vyksta pagal planą, kol nepasirodo Gohanas ir sugadina planą. Kai Borbonės sargybinių yra apsuptas Gohanas. Ponas Laoso senas žmogus iš kaimo apsirengęs kinų stiliaus DOGU kovos menų apranga. Po keleta smūgių Taupaipajus pargriauna Laosą. Kai Taupaipajus norėjo pribaigti Laosą Super Dodono Banga paskutinę sekundę pasirodė Gohanas ir apsaugojo Laosą nuo Super Dodono Bangos. Tada pastebi, kad Gohano veido bruožai yra labai panašūs į Goko ir su baime prisimena kaip kažkada Taupaipajus kovėsi su Goku (Dragon Ball serijose). Taupaipajus sužino, kad jo vardas yra Gohanas, o ne Gokas ir su palengvėjimu tada jis atsidusta. Tačiau jis vėl pradeda baimintis, tada kai sužino, kad Gohanas yra Goko sūnus ir pabėga taip ir neįvykdęs savo darbo už pinigus. Antrojoje serijoje, jis dirbo savo pakalikui Vodkai, turtingam gangsteriui, kuris pasamdė jam surinkti Drakono rutulius, nes norėjo tapti pasaulio imperatoriumi ir išgyventi nuo Selo. Gokas pasirodo Vodkos pilyje ir tada surinko Taupaipajus du drakono rutulius, bet už tai Gokas niekuo jam negalėjo atsilyginti.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki