FANDOM

Spopovičius
Spopovich1
Papildomi vardai Madžin Spopovičius
Vardas Angliškai Spopovich
Pasirodo DBZ
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Ištikimybė Babidžio tarnas
Artimi veikėjai Babidis (vadas)
Jamas (kolega)

Spopovičas

Spopovičius (ang. Spopovich) yra 24, bei 25 Pasaulio Kovos Menų Turnyro dalyvis.

Ankstyvas gyvenimas Redaguoti

Apie Spopovičiaus ankstyvą gyvenimą sužinome labai mažai. Žinoma tik tiek, jog jis seniau kovojo 24-ąjame PKMT, kuriame pralaimi pirmąją kovą prieš Poną Šėtoną.

Anksčiau jis turėjo ilgus, raudonus plaukus, bei barzdą. Po kurio laiko, Babidis, apsilankęs Žemėje jį pervilioja į savo pusę, jį užburdamas bei padidindamas jo galias. Jo išvaizda beveik kardinaliai pasikeičia, jis tampa daug stipresnis ir be abejo ant kaktos atsiranda "M" (Majin) raidės simbolis.

Spopovichyoung

Spopovičius 24-ąjame Pasaulio Kovos Menų Turnyre

25-asis Pasaulio Kovos Menų Turnyras Redaguoti

Spopovičius dalyvauja 25-ąjame Pasaulio Kovos Menų Turnyre ir jam yra paskirta kova su Pono Šėtono dukterimi Videle. Kovos pradžioje Videlė gana neblogai žaloja Spopovičių, tačiau jam Videlė nesuteikia jokios žalos. Tas visus labai nustebino ir kai kurie jį pažinoję turnyro dalyviai bei žiūrovai pradeda galvoti iš kur jis pasidarė toks galingas, esą jis anksčiau nebuvo toks stiprus. Spopovičius negailestingai bei mirtinai sudaužo Videlę bei laimi kovą. Vėliau, Gohanui stojus į kovą prieš Kibito Kajošiną bei jam pasivertus Super Sajanu, Spopovičius staiga puola Gohaną, o jo kolega Jamas pradeda siurbti super sajano Gohano energiją. Išsiurbę energiją šie pasišalina ir skrenda link Babidžio būstinės. Spopovičius su Jamu įduoda puodą su pripildyta energija Babidžiui, tačiau šis pareiškia, jog judviejų nebereikia ir pirmiausia nusprendžia žiauriai nužudyti Spopovičių. Jamas, pamatęs, ką padarė jo kolegai, bando kiek begalėdamas pasprukti, tačiau jį ore susprogdina Puipas.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki