FANDOM

Smirdalius
Tournment-00054.png

バクテリアン
Bakuterian
Vardas Angliškai Bacterian
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Battle is Set!!"
Anime: "Elimination Round"
Pasirodo DB
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Mirties data Age 753
Ūgis 210cm
Svoris 196kg
Užsiėmimai Virėjas

Smirdalius (ang. Bacterian) - tai 21-ajame Pasaulio Kovos Menų Turnyre dalyvavęs kovotojas. Smirdaliaus pranašumas slypėjo jo didelėje į aplinką ištekančioje smarvėje. Visiems, kam su juo tekdavo susidurti kovoje, reikėdavo prisidengti nosį, kad šie nemirtų nuo jo baisaus dvoko. Smirdaliui nėra tekę praustis visą gyvenimą, nuo pat gimimo. 21-ajame kovos menu turnyre jam teko kautis su Krilinu, tačiau kad ir kaip Smirdalius skleidė savo smarvę Krilinas jį nugalėjo. Vėliau jis matomas prie šiukšlinių, kaip valkatą, kur jį nužudo Tamburinas, tačiau vėliau yra vėl sėkmingai atgaivinamas.

Išvaizda Redaguoti

Smirdaliaus išvaizda yra kaip tikro nešvaraus vyrioko. Jis nedėvi nei marškinių, nei kokios kepurės, o tiesiog avi batus ir juodus triūsikus. Aplink jį skraido daug musių. Jo dantys taip pat geltoni, masiškai tysta seilė. Kaip matome nagai išvis neturi normalios spalvos, yra kažkokie pilki. Turi barzdą, taip pat ilgus plaukus.

Kova prieš Kriliną Redaguoti

Kovoje prie Kriliną, per 21-ąjį Kovos Menų Turnyrą, jis naudoja įvairiausius būdus sutrikdyti savo priešininką. Didžiausias jo pranašumas - tai smarvė. Jis kovoje prieš Kriliną naudoja smarvę, tačiau Gokas Krilinui primena, jog Krilinas neturi nosies ir negali užuosti. Krilinas nieko nedvejodamas greitai ima ir nukauna Smirdalių. Paskutinis Krilino manevras buvo - pabezdėjimas Smirdaliui tiesiai į veidą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki