FANDOM

Senelis Gohanas
Grandpa gohan unmasked by orco05-d5ed4n8
孫悟飯
Son Gohan
Papildomi vardai Gohanas
Kaukė (kai buvo vienas iš Aiškeriagės Babos kovotojų)
Paskutinis Aiškeriagės Babos kovotojas
Nežinomas žmogus
Vardas Angliškai Grandpa Gohan
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Beam of Evil"

Anime: Cameo: "Korin Tower" Full Appearance:"The Devilmite Beam"

Pasirodo DB
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Gimimo data 658 metai
Mirties data Apie 738 metai - 749 metai
Artimi veikėjai Džinas vėžlys (mokytojas)
Gokas (nebiologinis sūnus)
Grandpa gohan unmasked by orco05-d5ed4n8
Senelis Gohanas (孫悟飯, Son Gohan) yra Goko nebiologinis senelis. Gohanas rado Goką išmustame krateryje ir pasiėmė jį globoti. Vėliau Senelis Gohanas žūsta, kai Gokas virsta milžiniška bezdžione Oozaru ir jį sutraiško. Po kiek laiko Gokas sutinka savo senelį kaip vieną iš penkių aiškeriagės Babos kovotojų. Dar kartą jis savo senelį sutinka Dragon Ball pabaigoje, kuomet Gokas nori uždengti skylę, milžiniškame katile.

Apžvalga Redaguoti

Prieš Dragon Ball Anime Redaguoti

Dar prieš Dragon Ball anime Senelis Gohanas kartu su Nelabuoju Jaučiu buvo Džino Vėžlio mokiniai. Jie kaip Gokas ir Krilinas vykdė Džino Vėžlio treniruotes t.y nešiodavo pieną, kopdavo į laiptus ir pan. Džinas Vėžlys atidavė Gohanui stebuklingąją lazdelę.

Kai Gohanas buvo senas ir gyveno Paozo kalnuose, jis sutiko keistą kosminį laivą, kuriame rado mažą berniuką (kurio vardas buvo Kakarotas ir kurio tikslas buvo sunkainti visą žmoniją) ir jį nusprendė įsūnyti ir pavadino jį Son Goku. Pats žinodamas, kad jis yra sajanas būdavo labai agresyvus ir nepaklūsdavo nebiolioginiam seneliui.

GrampaGohanFindsGokuSpecial02

Senelis Gohanas suranda Goką kosminiame laive

Vėliau, kai Gohanas įkrito į didelį kraterį. Gokas susitrenkė galvą ir prarado atmintį, jis jau alsavosi mirtimi, tačiau šis berniukas buvo labai stiprus ir išgyveno ir Gokas tapo labai geru berniuku, senelis Gohanas išmokė jį kovos menų, tačiau per Mėnulio pilnatį Gokas virto milžiniška pabaisa Ozarau ir mirtinai sutrypė savo senelį. Gokas atvirto vėl į normalią būseną ir nuo to laiko galvodavo, kad senelį sutrypė kažkokia milžiniška pabaisa, pats nežinodamas, kad jis ir buvo ta pabaisa. Po to senelis Gokui paliko keturžvaigždį drakono rutulį kaip jo prisiminimas.

GrandpaGohanTellsGokuNotToLookatTheFMoon

Gohanas pasako Gokui, kad nežiūrėti į Mėnulio pilnatį

Per Dragon Ball Z anime, kai Vedžitas virto Ozaru, Gokas suprato, kad pabaisa tai ir buvo jis ir atsiprašė senelio už tai, kad jis netyčia jį nužudė.

Aiškeriagės Babos saga Redaguoti

TrueColorsOfTheMaskedMan

Senelis Gohanas kovoja su Goku užsidėjęs kaukę.

Šioje sagoje Gokas, Jamčis, Krilinas, Džinas Vėžlys, Puaras ir Upas kovojo su penkiais Aiškeriagės Babos kovotojais. 5-asis aiškeriagės Babos kovotojas buvo kaukė, bet iš tikrųjų jis buvo Senelis Gohanas

GokuvsGGohan

Senelis Gohanas kovoja su Goku užsidėjęs kaukę

Senelis Gohanas kaudamasis su Goku sugriebė jį už uodegos, kuri buvo silpnoji jo dalis, bet Gohanas netyčia nutraukė jam uodėgą ir tada prisipažino jam, kad penktasis Aiškiaregės Babos kovotojas-kaukė ir yra Senelis Gohanas ir patarė jam treniruoti uodegą.

GGohanDB

Senelis Gohanas nusiima kaukę

Aiškeriagė Baba paaiškino visiems kovotojams (Jamčiui, Džinui Vėžliui, Gokui, Krilinui, Puarui bei Upui), kad jis yra miręs ir trumpam grįžo į gyvųjų pasaulį, kad susikautų su Goku. Gokas pasakė, kad gali atgaivinti savo senelį su drakono rutuliais, bet pats atsisakė, nes jam gerai buvo ir mirusiųjų pasaulyje, sakydamas, kad ten yra gražių mergaičių.

Goko ir Čičės vestuvės Redaguoti

Senelis Gohanas taip pat pasirodė ir paskutinėse Dragon Ball serijose, kai Gokas su Nelabojo Jaučio dukra Čiče tuokėsi. Šioje serijoje Gokas sutiko antrą kartą mirusį senelį, kai jam reikėjo uždengti skylę, milžiniškame katile, jis sutiko Aniną.

Goku&ChiChiWithGrandpaGohan

Senelis Gohanas su Goku ir Čiče

Gokas įlindo į milžinišką katilą ir pavyko uždengti skylę, pats nesudegęs ir po to Gokas su Čiče susituokė ir Baba išbūrė, kad pora gyvens ilgai ir laimingai.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki