FANDOM

Senasis Kajus
SenasisKajosinas.png
15代前の東の界王神

(老界王神)
Jūgo-daimae no Higashi no Kaiōshin (Rō Kaiōshin)

Anime vardas Old Kai
Manga vardas The Former Kaioshin
Papildomi vardai Kajus
Garbingasis protėvis
Senukas
Dievų Dievas
15 kartų Dievas
Senasis Kajošinas
Vardas Angliškai Old Kai
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Zeta Sword"

Anime: "Out from the Broken Sword"

Pasirodo DBZ,DBGT,DBS
Rasė Šin-Džinai/Ragana
Lytis Vyras
Gimimo data 75 milijonai metų prieš DBZ erą.
Mirties data 774 metai Gegužės 8d. (atgaivintas)
Adresas Planeta Kaišin
Užsiėmimai Žvejyba
Ritualai
Ištikimybė Dievas
Artimi veikėjai Rytų Kajošinas (15 kartų vaikaitis)
Kaimelio Ragana (susijungimo dalyvis)

Old Kai.jpg

Senasis Kajošinas arba Senasis Kajus (angl. Old Kai) yra senukas, kuris gyvena milijonus metų. Jis yra Rytų deivės 15 kartos protėvis. Jėgų neturi daug, tačiau turi daug proto ir galios, kurios gali suteikti kitiems.

Biografija Redaguoti

Išvaizda Redaguoti

Senasis Kajošinas atrodo senas, susiraukšlėjęs su baltais plaukais, jo odos spalva yra rožinė ir atrodo beveik kaip Žmonės.

Būdas Redaguoti

Senukas nėra labai blogas, tačiau gana piktas, nors kartais būna linksmas. Jis labai daug žino, nes ilgai gyvena. Taip pat yra labai ryžtingas ir gali padaryti, bet ką.

Siužetas Redaguoti

Dragon Ball Z Redaguoti

Senasis Kajošinas, kadaise buvo jaunas, tačiau Kaimelio Ragana pasiūlė užsidėti Potara auskarus ir užsidėjo ir taip tapo senas. Po kažkiek laiko sunaikinimo dievas Bilsas jį uždarė Z karde, o vėliau jį išlaisvino Gohanas ir už tai atsidėkodamas suteikė daug jėgų, kad nukautų , atlikdamas apeigas. Gohanas tada vietoj Super Sajano virto Mystiškuoju Gohanu. Taip pat jis vėliau paaiškino kas yra tie auskarai ant kurių nešiojo Kibitas ir Rytų Dievas ir taip, kai užsidėjo juos susitapatino į Kibito Kajošiną. Vėliau kai buvo nukautas Bū gyveno taikiai iki Dragon Ball GT animės.

Dragon Ball GT Redaguoti

Jis gyvena ramiai iki Vaikelio. Jis padėjo Gokui atsiauginti uodegą, kad virstų milžiniška beždžione, o vėliau virstų Ketvirto Lygio Super Sajanu. Taip pat pasako kur yra Dieviškasis vanduo, kad atverstų Vaikelio užvaldytus žmones į vėl tuos, kurie buvo ankščiau. Per Šešėlio Drakonų sagą jis pasako kas yra tie drakonai, kai atsiranda Blogasis Drakonas, vėliau kai nukauna paskutinį blogajį drakoną Omegą Šenroną, vėl gyvena laimingai.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki