FANDOM

Generolas Rildas
Rildas.jpg
リルド将軍
Rirudo Shōgun
Anime vardas Generolas Rildas
Papildomi vardai Generolas Rhildas
Hyper Meta-Rildas
Mecha Rildas
Meta-Rildas
Rulrildas
Rirudas
Rildas
Vardas Angliškai General Rilldo
Pirmas Pasirodymas DBGT
Pasirodo "Beginning of the End"
Rasė Mašininis-Mutantas
Lytis Vyras
Mirties data 789 metai (išeina iš pragaro)
790 metai
Adresas M-2
Užsiėmimai Generolas
Artimi veikėjai Daktaras Miju (kurėjas)
Doltakis (pavaldinys)
Vadovas Nezas (pavaldinys)
Bizas (pavaldinys)
Natas (pavaldinys)
Ribetas (pavaldinys)
Giras (pavaldinys)

Rildas (angl. Rildo) yra Mašininis Mutantas pasirodęs Dragon Ball GT anime. Jis yra galingiausias iš visų mutantų, todėl jis yra jų valdovas.

Siužetas Redaguoti

Juodažvaigždių Drakono Rutulių Saga Redaguoti

Generolas Rildas buvo sukurtas Daktaro Miju. Jis randasi M-2 planetoje. Rildą pirmą kartą sutinkame, kai Doltakis pagalvoja, kad tai Daktaras Miju, tačiau tai buvo ne jis, o Rildas. Jis nužudo Doltakį, tada pas jį atvyksta Giras, kuris apsimeta, kad jam tarnauja ir atneša jam Drakono rutulius.

Vaikelio Saga Redaguoti

Šioje Sagoje Rildas paprašo savo pavaldinių mašininių mutantų, kurie jam tarnauja, kad paimtų Tranksą ir Goką eksperimentiniams bandymams, tie mutantai užmigdo juos kapsulėje, tačiau suranda Pan ir išgelbia juos, tačiau jie sužino Goko neįtikėtiną galią ir nusiunčia Rildas dar kartą savo pavaldinius.
Rildo kova su Goku.jpg

Rildo kova su Goku.

Super Rildas.jpg

Super-metalinis Rildas

Gokas lengvai nužudo ir stoja

Hyper Rildas.jpg

Hyper-metalinis Rildas

į kovą jis, jis paverčia Tranksą metalu, ir pakliūna Daktarui Miju, o jis pradeda kautis su Goku, kova lygi, kol Gokas nepavirsta Super Sajanu, tada Rildas pasiverčia Super Rildu, kova lygi, tačiau jis virsta Hyper Rildu ir jis šiek tiek turi pranašumo ir galop paverčia metalais Goką ir Pan, tačiau Giras juos atverčia tokiais kokiais buvo, išskyrus Tranksą ir paaiškėjo, kad Giras tik apsimeta, kad jiems tarnauja ir Tranksas buvo jau seniai atgaivintas Giro, o tas Tranksas, kuris buvo paverstas metalu buvo tik apgaulė.

Tada iš laboratorijos prisikelia Vaikelis, kuris pradeda kautis su sajanais, tačiau Sajanai jį nugali, bet buvo likus jo dalis iš kurios užvaldo Daktaro Miju kūną. Jis tada nužudo Daktarą Miju.

Tada jis atvyksta pas Rildą, Rildas pradeda kautis, tačiau Rildą užvaldo Vaikelis.

Super 17 Saga Redaguoti

Per šią sagą. Jis ištrūksta iš Pragaro kaip ir kiti ir sugrįžta į Žemės planetą, ten pradeda kautis su Gohanu. Jis jau buvo beveik nugalėtas, jo ranka ir koja buvo paversta metalu, tačiau jį išgelbsti Ubas ir nužudo jį.

Jis atsikliūna pas Karalių Jamerą ir jo nuosprendžiu atsikliūna dar kartą į Pragarą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki