FANDOM

RanFan
RANFAN.png
ランファン
Ranfan
Anime vardas Ranfan
Manga vardas Ran Fuan
Papildomi vardai Lanfan

Ran-Fan

Vardas Angliškai Ranfan
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Battle is Set!!" Anime: "Smells Like Trouble"
Pasirodo DB
Rasė Žmogus
Lytis Moteris
Gimimo data 726 metai
Ūgis 168 cm
Svoris 50 kg
Užsiėmimai Namų šeimininkė
Ištikimybė Pilafo gauja (750 metai)
Artimi veikėjai Tranksas (vaikinas)

Ranfan (ランファン) yra 21-ojo Kovos Menų Turnyro dalyvė, kuri kaunasi su Namu ir šiam pralaimi.

Apžvalga Redaguoti

Ran Fan pirmą kartą pasirodo 21-ąjame kovos menų turnyre. Ji kaip ir visos moterys mėgsta atrodyti patraukliai ir dažosi makiažą. Ji susikauna su santūriuoju kovotoju Namu. Jis pasirodo pranašesnis už Ran Fan, todėl Ran Fan nusprendžia gudrauti, šitaip bandydama išplėšti pergalę Kovos Menų Turnyre. Kaip gi? Ogi, ji nusirengia iki apatinių ir šitaip bando sugėdinti Namą, kad šiam būtų sunku kautis ir pradėtų blaškytis. Tačiau Namas vistiek parodo savo santūrumą ir užsimerkęs sugeba pajausti kur yra Ran Fan ir šiai suduoda smūgį, nuo kurio Ran Fan pargriūva ir pralaimi.

Po 21-ojo Kovos Menų Turnyro ji išteka už vyro, vardu Tranksas bei tampa namų šeimininke. Taip pat ji buvo ir viena iš tų sąraše, kuriuos kėsinosi nužudyti Velnias Pikolas. Bet matyt ji liko gyva ir nebuvo paliesta Pikolo išperų.

Išvaizda ir elgesys Redaguoti

Ran Fan yra viena iš tų moterų, kurios prižiūri savo grožį. Taip pat ji yra ramaus būdo, tačiau kovos metu, kaip matome kovoje tarp jos ir Namo, ji yra šiek tiek nešvanki. Ran Fan turi aukštus, violetinės spalvos plaukus ir kaip matėme per Kovos Menų Turnyrą, ji vilkėjo paprastus, miestiečio drabužius.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki