FANDOM

"Super Sajanas pasirodo kartą į tūkstantį metų... Sajanas, kuris įveikia sieną, kurią bet kuris kovotojas, nesvarbu kiek gabus, negali įveikti... Tai tarsi kvaila tradicija...Ir netgi jeigu legenda būtų tiesa.. tik aš turėčiau pakankamai potencialo, kad tapti Super Sajanu."
— Vedžitas epizode "Super Sajanas?"

OriginalSuperSaiyan

Pirmutinis Super Sajanas

Pirmutinis Super Sajanas (jap. 初代の超サイヤ人 Shodai no Sūpā Saiya-jin) buvo neįvarditas Sajanas, kuris galėjo pasiversti į Super Sajaną. Jis buvo laikomas tiesiog legenda, kol Gokas neįrodė, jog tai ištikrūjų tiesa, kovoje su Fryzu. Neaišku, ar jis buvo pats pirmas Sajanas pasivertęs Super Sajanu, tačiau jis buvo paskutinis, kuris tą padarė prieš Goką ir dėl kurio atsirado ši legenda.

ApžvalgaRedaguoti

Original Golden Oozaru

Vedžitas pasakojo, jog paskutinis Sajanas, kuris galėjo pasiversti Super Sajanu gyveno daugiau nei prieš tūkstantį metų nuo Dragon Ball Z įvykių pradžios. Jis tapdavo neįtikėtinai galingu.
Viename iš epizodų Vedžitas pasakojo apie Pirmutinį Super Sajaną ir jis jame buvo parodomas.

OriginalSuupaSaiyan

Super Sajanas buvo tik legenda, kol Vedžitas nepradėjo įtarti Goko, jog tas tapo Super Sajanu, kai kovėsi su Ginio pajėgomis. Tačiau tikruoju Super Sajanu Gokas tapo tik kovoje su Fryzu, kai anas sunaikino Kriliną.

TechnikosRedaguoti

OSS2

Pirmutinis Super Sajanas puola žmones

  • Triuškinimas rankuose - Vedžito pasakojime apie Pirmutinį Super Sajaną, jis būdamas Ozaru, naudoja rankas, kad triuškinti savo priešus.
  • Susinaikinimas - Filerio pabaigoje yra parodyta kaip Pirmutinis Super Sajanas susprogsta kartu su planeta ant kurios jis buvo.
  • Super Sajanas - Šis veikėjas galėjo pasiversti Super Sajanu.
  • Auksinis Ozaras - Šis Sajanas galėjo pasiversti į auksinės spalvos Ozarą, labai panašų į tą, į kurį Gokas ir Vedžitas pasiversdavo prieš tampant Super Sajanais 4.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki