FANDOM

Pirmojo Lygio Super Sajanas arba tiesiog Super Sajanas (angl. SSJ arba SS) yra transformacija, kurią pasiekia koks nors Sajanas įniršęs, kai pakyla emocijos turėdamas pakankamai galios. Jo plaukai tampa geltoni, akys tampa mėlynos, kai kur vaizduojamos žalios ir švyti geltona aura.

Visi žinomi naudotojai Redaguoti

Pirmutinis Super Sajanas Redaguoti

1234-0.jpg

Pirmutinis Super Sajanas.

Tai Sajanas, kuris pasivertė prieš Son Goką. Jo išvaizda nėra žinoma, nes buvo pavaizduota kaip milžiniška beždžionė (Ozaras), tačiau jo jėgos buvo išaugusios, vėliau susprogo nežinomoje planetoje.

Son Gokas Redaguoti

4567.jpg

Son Gokas pavirtęs Super Sajanu.

Tai antrasis Super Sajanas po Pirmutinio Super Sajanu. Šis veikėjas buvo tyrios širdies, tačiau buvo supykęs, kad Fryzas nužudė geriausią draugą Kriliną ir virto šia transformacija. Jo plaukai pasidarė geltoni, akys mėlynos. Jo būdas labai pasikeitė. Jis tapo šiurkštus ir bet kokia kaina siekė nukauti Fryzą, tačiau pamatęs koks jis silpnas, net nenorėjo su juo kautis.

Vedžitas Redaguoti

0000000vegeta ssj 1.jpg

Vedžitas pasivertęs Super Sajanu.

Jis tapo Super Sajanu po Goko. Jis virto Super Sajanu, nes buvo supykęs, kad Gokas buvo virtęs Super Sajanu, o jis ne. Jis kai buvo virtęs Super Sajanu tapo labai galingas šiek tiek galingesnis už Goką, tačiau vėliau Gokas jį pranoko. Jo plaukai tapo vienodi, bet vieninteliam stovėjo savoje būsenoje, nebuvo pakilę. Jo akys tapo žalios ir atsirado geltona aura.

Ateities Tranksas Redaguoti

4521.jpg

Ateities Tranksas pasivertęs Super Sajanu.

Jis tapo Super Sajanu ateityje, kai žuvo geriausias draugas Ateities Gohanas. Jis tapo labai stiprus. Jo plaukai tapo geltonos spalvos, akys žalios, mėlynos, o aura tapo geltona, tačiau vistiek nesugebėjo pasipriešinti androidams ateities laike.

Ateities Gohanas Redaguoti

Jis tapo, kai Androidai išžudė Z kovotojus. Jis tapo stipresnis plaukai tapo geltonos spalvos, akys žalios. Jo aura tapo geltona.

Ateities Vedžitas Redaguoti

Jis buvo pasivertęs šia transformacija prieš pasirodant Ateities Androidams. Jo išvaizda buvo ta pati kaip ir pagrindinio laiko Vedžito.

Ateities Gokas Redaguoti

Jis buvo pasivertęs kaip ir pagrindinio laiko Gokas, tačiau tai nebuvo parodyta, bet žinome, kad be super sajano nepavyktų jam nukauti Ateities Fryzo..

Tranksas Redaguoti

4561.jpg

Tranksas pasivertęs Super Sajanu .

Kaip ir alternatyvaus laiko kopija Ateities Tranksas buvo pasivertęs, bet daug greičiau. Jis pasivertė būdamas septynių metų, kai treniravosi su Vedžitu, o Ateities Tranksas tik keturiolikos. Jo plaukai, akys, aura lygiai tokia pat kaip ir alternatyvaus laiko Ateities Trankso.

Gotenas Redaguoti

1136.jpg

Mažasis Gotenas pasivertęs Super Sajanu.

Jis buvo pasivertęs Super Sajanu, kai treniravosi su savo broliu Gohanu. Jo plaukai akys ir aura buvo ta pati kaip Son Goko, tačiau suaugusio jau skirėsi išvaizda ir plaukai.

Gohanas Redaguoti

7894.jpg

Gohanas pasivertęs Super Sajanu.

Jis buvo pasivertęs, kai treniravoso su Goku sielos ir laiko kambaryje. Jis tapęs Super Sajanu pajėgė atmušti Goko kamehameha bangą. Jo ilgi plaukai buvo pasikėlę nežinia ar kitų Sajanų kaip su ilgais plaukais kaip Radito būtų pasikėlę, tačiau jo išvaizda tapo kaip ir visų kitų Super Sajanų geltona.

Gokas jaunesnysis Redaguoti

Goku jr. Super saiyan.jpg

Gokas jaunesnysis tapęs Super Sajanu.

Jis tapo šia transformacija, kai supyko, kad jo bendraklasiai buvo sumušti gyvūnų. Jo išvaizda lygiai tokia pat kaip Goko. Tik naudoja raudoną raištį ant galvos.

Vedžitas jaunesnysis Redaguoti

Vegeta jr ssj end of dbgt restored by kingvegito-d51f1qk.jpg

Vedžitas jaunesnysis pavirtęs Super Sajanu.

Jis buvo pasivertęs Super Sajanu, tačiau nežinia kokiu būdu laiku ir kokios emocijos buvo iškilusios.

Bardokas Redaguoti

74123.jpg

Bardokas pasivertęs Super Sajanu.

Jis buvo pasivertęs Super Sajanu filme Episode of Bardock. Jis tapo, kai supyko, kad Čildas, nors galvojo, kad Fryzas sunaikino Vedžitos planetą ir norėjo jį nukauti. Jo plaukai akys ir aura buvo geltona, tačiau žaibai buvo raudoni.

3254.jpg

Brolis pasivertęs Super Sajanu.

Brolis Redaguoti

Jis jau mokėjo virsti Super Sajanu, nes buvo Legendinis Super Sajanas, kuris sakoma gimė per 5000 metų, tačiau jo plaukai buvo ne geltoni kaip visų, o mėlyni aura buvo geltona. Jis buvo stipresnis už kitus super sajanus.

4789.jpg

Godžitas pasivertęs Super Sajanu

Godžitas Redaguoti

Jis galėjo pasiversti, nes mokėjo pasiversti susijungimo dalyviai Gokas ir Vedžitas. Jo jėgos išauga dar labiau. Skleidžia didesnę aurą.

Gotranksas Redaguoti

540852-gotenks045.jpg

Gotranksas pasivertęs Super Sajanu.

1459.jpg

Vedžekas pasivertęs Super Sajanu.

Jis galėjo pasiversti, nes mokėjo pasiversti susijungimo dalyviai Tranksas ir Gotenas Jo jėgos išauga dar labiau. Skleidžia didesnę aurą

Vedžekas Redaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki