FANDOM

PenguinVillage.png

Pingvinų kaimas

Pingvinų kaimas (angl. Penguin Village|jap.ペンギン村) yra kaimelis Gengoro saloje. Jis pasirodė serijoje Dr.Slump (tai Akiros Toriyamos anime sukurtas prieš Dragon Ball seriją). Gokas persekiojo Žydrajį Generolą, kuris turėjo drakono rutulius. Gokas susitinka Arale Norimaki. Ji padeda Gokui susigražinti Drakono rutulius.

Kultūra Redaguoti

Mountain(DSremake).png

Gyvasis kalnas Pingvinų kaime

Pingvinų kaimas išsiskiria savo kultūra nuo kitų miestų. Šio kaimo žmonės neturi kapsulės, bet jie žinojo apie Raudonojo Kaspino Armiją . Jie yra laikomi atsilikę nuo pasaulio. Generolas Žydrasis spėliojo, kad užtektų vienos dienos perimti šį miestą su tanku. Taip pat galima laikyti žmones labai keistais. Mokyklų sistema taip pat atsilikusi nuo pasaulio. Kaimo mokyklos švietimo sistema yra labai prasta. Mokyklos sistema taip pat toleruoja fizines bausmes, pvz. galima mušti vaiką botagu (taip dažniausiai nutikdavo Akane Kimodori, nors dažniausiai jis būna nekaltas). Nepaisant to, kad labai sunkiai suprantamas miestas, čia lankosi dažniausiai aukštos nežemiškos būtybės, be to daugelis Pingvinų kaimo žmonių švenčia Japoniškas tradicijas kaip ir kiti. Beveik Pingvinų kaime įrodyta, kad pietauja keturis kartus per Dragon Ball.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki