FANDOM

Pilafas
EmperorPilafRRAS.png
ピラフ
Pirafu
Papildomi vardai Karalius Pilafas
Valdovas Pilafas
Vardas Angliškai Emperor Pilaf
Pasirodo DB
DBGT
Rasė Pilafo rasė
Lytis Vyras
Adresas Pilafo rūmai
Ištikimybė Pilafo gauja
Artimi veikėjai Pajelas (proanūkas)
Maja (tarnaitė)
Šu (tarnas)

Pilafas(jap.|ピラフ, Pirafu; ang.|Emperor Pilaf), dar žinomas kaip Karalius Pilafas, yra vienas iš Drakonų Kovos trilogijos veikėjų. Pilafas yra Pilafo gaujos vadas. Jis atrodo kaip mažas mėlynas velniukas, kuris svajoja valdyti visą pasaulį. Jis turi savo pilį ir du pagalbininkus - Šū ir Mają.

Siužetas Redaguoti

Dragon Ball Redaguoti

Jis kaip ir Gokas kartu su Šū ir Maja ieškojo Drakono rutulių ir norėjo užvaldyti pasaulį. Jis turėjo suradęs vienžvaigždį drakono rutulį, bet Maja pasakė, kad vienas drakono rutulys yra nevertingas ir ieškojo visų septynių, bet Drakono Rutulių Gauja taip pat ieškojo šių rutulių. Vieną dieną ši gauja įsiveržia į Pilafo rūmus, bet Pilafas užmigdo juos miego dujomis ir atima paskutinį rutulį. Tada Pilafas iškviečia Dievą Drakoną Šenroną ir nori pasakyti savo norą, bet Ulongas paprašo iš Dievo Drakono mergaitės kelnaičių ir už tai Pilafas juos uždaro į kalėjimą. Pro jį niekas negalėjo prasiveržti iki tol kol Gokas nepavirsta dėl Mėnulio pilnaties milžiniška beždžione Ozaru ir sugriauna pilį.

Kiek vėliau persikelia gyventi danguje ir vėl ieškoti drakono rutulių, bet šį kartą iš jo atima drakono rutulius Raudonojo Kaspino Armija, kai Gokas nukauna šią armiją Pilafas turėjo vieną drakono rutulį ir ši gauja nenorėjo Gokui atiduoti drakono rutulio, todėl susikonstravo į robotą ir šitaip bandė nukauti Goką, bet Gokas nugali sukonstruotą jų pačių robotą ir buvo priversta atiduoti drakono rutulį.

Kiek vėliau po 22-ojo Pasaulio kovos menų turnyro. Pilafas netyčia iš elektrinio puodo ištraukia Velnią Pikolą ir Pilafas papasakojo Pikolui apie Drakono rutulius, Pikolo noras buvo atjaunėti. Pikolas taip pat pažadėjo, kad dalį pasaulį duos valdyti ir jam už tai, kad išvadavo jį iš elektrinio puodo. Pilafas padeda su savo drakono radaru surasti drakono rutulius, kai šis atjaunėja Pilafas buvo priminęs jam, kad dalį pasaulio leis valdyti ir jam, tačiau jis melavo ir išvaro jį iš savo lėktuvo.

Po 23-ojo Pasaulio kovos menų turnyro. Gokas ir Čičė dar kartą sutinka Pilafą ir ieškojo drakono kiaušinio, kad pasidarytų pašo vėduoklę, tačiau šiai gaujai dar kartą nepavyko to padaryti.

Dragon Ball Super Redaguoti

Šioje anime Pilafas su savo gauja ieškojo lobio, bet jo radaras parodo drakono rutulius ir patraukia į tą vietą kur yra drakono rutulys, nors Šū ir Maja labai nenorėjo ieškoti, nes buvo labai išalkę. Pilafo gauja pasiekia kruizinį laivą ir buvo gauja labai išalkusi. Tranksas ir Gotenas pavalgydina šią gaują, bet drakono rutulių taip ir neranda. Vėliau, kai Gokas nukauna naikinimo Dievą Bilsą. Jis nenukabina nosies ir pasakė, kad suras drakono rutulius.

Dragon Ball GT Redaguoti

Šioje anime Pilafas kartu su gauja užkopia į Dievo Šventyklą ir suranda paslaptingus Juodažvaigždžius Drakono rutulius. Šis iškviečia Raudoną Šenroną ir jau ruošėsi pasakyti savo norą (jo noras buvo užvaldyti pasaulį), tačiau netyčia pasako, kad Gokas virstų mažu. Šis išpildo norą ir noras užvaldyti pasaulį žlugo.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki