FANDOM

Pan Blasts Off
PanBlastsOff

Pavadinimas japoniškai

主役は私!パン宇宙に飛び立つ!!

Pavadinimas japoniškai lotyniškomis raidėmis

Shuyaku wa Watashi! Pan Uchu ni Tobitatsu!!

Pavadinimas lietuviškai

No information

Serija

DBGT

Saga

Juodažvaigždžių Drakono Rutulių Saga

Epizodo Numeris

2

Premjera japoniškai

1996 metai, Vasario 14d.

Premjera Jungtinėse Valstijose

2005 metai, Vasario 12d.

Praeitas Epizodas

A Devastating Wish

Sekantis Epizodas

Terror on Imecka

Pan Blasts Off (主役は私!パン宇宙に飛び立つ!!, Shuyaku wa Watashi! Pan Uchu ni Tobitatsu!!) (liet. Pan iškeliauja) yra antrasis epizodas Juodažvaigždių Drakono Rutulių Sagoje Dragon Ball GT anime. Epizodas buvo išleistas 1996 metais, Vasario 14d. Japonijoje, o 2005 metais, Vasario 12d. buvo išleistas Amerikoje.

Siužetas Redaguoti

GohanWorkingOnASpaceship

Gohanas gamina kosminį laivą.

Bulma, Tranksas ir Gohanas padeda pastatyti Kosminį laivą. Su kuriuo išskris rinkti Juodažvaigždžių Drakono Rutulių. Visa Kapsulių Korporacija pastato šį laivą ir jis paruošiamas skrydžiui.

Vedžitas nusprendžia, kad skris Gokas, Gotenas ir Tranksas. Tranksą ir Goteną skyrė, nes jie seniai nesitreniravo, o Goką skyrė tam, kad padėtų jiems kautis. Tranksas, Gotenas ir Gokas ruošiasi skristi Kosminiu laivu, tačiau Gotenui paskambina Valisa.

GotenTalking

Gotenas kalbasi.

Gotenas kalbasi su savo mergina Valisa ir nesiruošia skristi, o Tranksas ir Gokas įlipą į jį, Gotenas irgi turėjo, tačiau vietoj jo įlipa Pan, kuri nori skristi. Gokas su Tranksu bando ją atkalbėti, tačiau ji vistiek nori skristi ir pradeda skristi kosminis laivas, o Gotenas nespėja įlipti į jį ir Pan su Goku ir Tranksu pradeda skristi.

OctopusShip-0

Kosminis laivas su kuriuo turės išskristi rinkti Juodažvaigždžių Drakono Rutulių.

Jie pakyla į kosmosą, tačiau kosminiui laivui ištinka problema ir keliautojai turėjo nusileisti artimiausioje planetoje, kad kosminis laivas nesprogtų.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki