FANDOM

Nevykę susijungimai (angl. Failed fusions) yra nevykę susijungimai, kurie gaunasi po nevykusio susitapatinimo sajanams.

Senasis Gotranksas Redaguoti

Old Gotenks

Senasis Gotranksas. Nevykęs susijungimas

Senasis Gotranksas yra Goteno ir Trankso nevykęs susitapatinimas. Šis nevykęs susijungimas gavosi, kai abu pirštai nesutapo. Tai yra labai senas Gotranksas. Jis ne tik neturi jėgų, tačiau labai lėtai juda, o kai pavaikšto greitai nusilpsta.

Storasis Gotranksas Redaguoti

Fat Gotenks

Storasis Gotranksas. Nevykęs susijungimas

Storasis Gotranksas tai yra nevykęs Goteno ir Trankso susitapatinimas. Šis nevykęs susijungimas gavosi kai abu kovotojai nesugebėjo susijugti vienodu tempu. Jis yra storas ir praktiškai mažai pajudėtų, nors ir kovinė galia šiek tiek didesnė būtų, nei senojo Gotrankso. Vistiek nepasipriešintų tokiems galingams priešininkams kaip .

Veku Redaguoti

Veku

Veku arba Storasis Godžitas. Nevykęs susijungimas

Veku arba storasis Godžitas. Tai nevykęs Goko ir Vedžito susitapatinimas filme Dragon Ball Z: Fusion Reborn. Šis nevykęs susijungimas gavosi, kai abu nesugebėjo vienodu tempu susijungti. Jis nėra labai stiprus ir tikrai nesugebėjo pasipriešinti tokiems galiūnams kaip Janembai. Jis nejuda greitai ir nesugeba virsti Super Sajanu.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki