FANDOM

Machine Mutant.jpg

Mašininiai Mutantai

Mechaniniai Mutantai arba Mašininiai Mutantai arba Robotai-Mutantai (angl.Machine Mutants) yra rasė, kuri pasirodė per Dragon Ball GT. Tai yra robotai su žmogiškomis savybėmis (arba kitaip robotai su žmogaus protu).

Apžvalga Redaguoti

Machine Mutant 2.jpg

Pirmajį Mechaninį Mutantą sutinkame Girą. Kai šis pavogia Drakono radarą. Vėliau pilna Mechaninių Mutantų galima sutikti Planetoje M-2. Juos valdo galingiausias Mechaninis Mutantas Rildas. Mechaninius Mutantus sukūrė Daktaras Miju. Sugedę Mechaniniai Mutantai išmetami šiukšliadėžėse ir sutraiškomi.

Istorija Redaguoti

Kadaise Mechaniniai Mutantai buvo gyvi padarai, tačiau Daktaras Miju užkariavo M-2 planetą ir šiek tiek pakeitė jų protus ir išvaizdą. Vėliau M-2 planetoje nebeliko gyvų padarų ir vietoj jų liko tik Mašininiai Mutantai. Taip pat Mašininiai Mutantai ne vien buvo sukurti Daktaro Miju, nes pusiai Mechaninis Mutantas pusiau Tsufulas, kurio vardas buvo Vaikelis buvo sukurtas pačių tsufulų, kad galėtų atkeršyti sajanams už sunaikintą jų rasę.

Išvaizda ir Elgesys Redaguoti

Mašininių Mutantų išvaizda yra paprasta kaip ir žmonių dvi kojos, rankos ir galva visi turi akis. Jie atrodo kaip paprasti robotai. Mašininių Mutantų spalva būna įvairių spalvų. Dažniausiai visi Mašininiai Mutantai paklūsta savo vadui Rildui arba Miju, tačiau būna ir Mašininių Mutantų, kurie ir nepaklūsta vieni iš jų Giras ir Vaikelis.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki