FANDOM

Kuryzas (クリーザ) yra veikėjas iš Nekomadžin mangos, Dragon Ball parodijos, kuri buvo sukurta Akiros Torijamos.

Kuryzas
Kuriza Info.jpg
クリーザ
Kurīza
Manga vardas Kuryzas
Papildomi vardai Kryzas
Kryzeris
Krizas
Krizeris
Kuryzas
Kuryzeris
Vardas Angliškai Kuriza
Pirmas Pasirodymas "Neko Majin Z 2"
Pasirodo Nekomadžin
Rasė Fryzo rasė
Lytis Vyras
Artimi veikėjai Čildas (protėvis)
Karalius Koldas (senelis)
Fryzas (tėvas)
Kūleris (dėdė)

Apžvalga Redaguoti

Vardas Redaguoti

Jo vardas yra sudarytas iš jo tėvo, Fryzo (suromėnintai Furiza), ir iš žodžio Kuri, kuris reiškia kaštoną, nes jo galvą yra panašios formos, nors tai ir sulaužo Fryzo šeimos vardų tradiciją, paiimta nuo žodžio "šaltis".

Siužetas Redaguoti

Kuriza Transformed.png

Kuryzo transformacija

Kuryzas yra Fryzo sunus iš Dragon Ball Z ir GT. Nekomadžin mangoje, jis atkeliauja į žemę, norėdamas ją pavergti. Ten jis susitinka su Nekomadžinu Z.

Lordas Onijus, storuliukas Super sajanas, nuveda Kuryzą pas Nekomadžina Z, sakydamas, kad jis yra stipriausias visatoje. Kovoje Kuryzas nusimauna savo šarvus ir parodo savo transformaciją, kuri labai primena jo tėvo ketvirtąją transformaciją. Tačiau tarp abiejų nieko neįvyksta, nes baigiasi mangos puslapiai.

KurizaTransformedAngry.jpg

Piktas Kuryzas

Skirtingai, nei tėvas, Kuryzas nėra blogiukas, tačiau jis labai susinervino, kad manga baigėsi, o jis nespėjo parodyti savo sugebėjimu.

Technikos Redaguoti

Mirties spindulys - Tai technika, kuri yra panaši į kulką-spindulį, kuri perduria priešininką.

Viršutinis spyris - Kuryzas šia techniką panaudojo žaisdamas futbolą, su Nekomadžinu Z ir Onijum.

Mirties kamuolys - Kuryzas su smiliumi sudaro energijos kamuolį, panašų į kaštoną.

Formos Redaguoti

Kuryzas turi dvi formas, kurios labai panašios į jo tėvo.

Kuriza The heir.jpg

Kuryzo pirmoji forma, žaidime Dragon Ball Budokai 2

Pirmoji forma Redaguoti

Ši forma yra labai panaši į jo tėvo pagrindinę formą. Yra tik keletas smulkių skirtumų, kaip galva, kuri yra su spygliuku viršuje ir šarvai, kurie yra tamsesni, nei Fryzo.

Finalinė forma Redaguoti

Ši forma taip pat panaši į jo tėvo ketvirtąją formą. Yra tik keletas smulkių skirtumų, kaip galva, kuri yra su spygliuku viršuje ir kai kurios kūno dalys, kurios yra ne violetinės, bet rudos spalvos.

DBZ2V Mecha Kuriza.png

Kuryzo finalinė forma žaidime Dragon Ball Z 2 V

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki