FANDOM

Krilinas
Krillin
クリリン
Kulinin
Anime vardas Krilinas
Manga vardas Kurininas
Vardas Angliškai Krilin
Pirmas Pasirodymas Manga: "A Rival Arrives!!"

Anime: "Goku's Rival"

Pasirodo DB,DBZ,DBS,DBGT
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Gimimo data 736 metai, spalio 29d.
Mirties data 753 metai, gegužės 7d. (atgaivintas 753 metai, gegužės 9d.)
762 metai, gruodžio 24d. (atgaivintas 763 metai, gegužės 3d.)
774 metai, gegužės 8d. (atgaivintas)
790 metai (atgaivintas)
821-889 metai (atgaivintas)
Ūgis 153 cm
Svoris 45 kg
Adresas NBI 8250012 B.
Užsiėmimai Kovotojas
Policininkas
Kovos menų meistras
Ištikimybė Orino Vienuolynas (apie 750)
Vėžlio mokykla (750-753
Z kovotojai
Artimi veikėjai Ateities Krilinas (alternatyvi laiko kopija)
Džinas Vėžlys (mokytojas)
Ponas Popas (mokytojas)
Kamis (mokytojas)
Marona (mergina,vėliau išsiskyrė)
Android 18( žmona)
Marron (dukra)
Gokas (geriausias draugas)
Dabarties Selas (modifikuotas klonas)
Krillin

Krilinas – animacinių serialų Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball Super ir Dragon Ball GT sukurtas Akira Toriyama veikėjas.

SiužetasRedaguoti

Bendrai Redaguoti

Krilino mėgstamiausios atakos yra "Kamehameha","Solar Flare", "Destructo Disk". Krilinas buvo keturis kartus miręs, bet buvo gražinamas į gyvųjų pasaulį Drakono rutuliais. Jis buvo miręs daugiausiai kartų ir patyręs daugiausiai sužalojimų negu koks kitas veikėjas per visas DragonBall dalis. Krilinas niekada nemanė mesti kovos menų, bet suprato, kad niekada neprilygs Super Sajanams, taigi jis net nebandė atakuoti blogūjų drakonų. GT dalyje Krilinas vaizduojamas kaip pakankamai senas žmogus. Krilinas, kartu su Jamčiu ir Tenšinhanu yra vieni stipriausių žmonių Žemėje.

Dragon Ball Redaguoti

Krilinas vyresnis už Goką vieneriais metais, taip pat yra Goko geriausias draugas. Jis turi šešis taškus ant savo kaktos, tai nedideli randai kuriuos jam išdegino vienuoliai kai jis prisijungė prie jų Orino vienuolyne. Krilinas pirmą kartą sutiko Goką, kai jie abu atvyko treniruotis pas Džiną Vėžlį. Jie išmoko dirbti kartu ir tapo geriausiais draugais. Krilinas ten išmoko "kamehameha" bangos. Jis dalyvauja 21, 22, bei 23 PKM turnyruose. Vėliau Krilinas buvo nužudytas vieno iš Pikolo pakaliku vardu "Tamburinas", bet vėliau yra prikeltas Drakono rutuliais.

Dragon Ball Z Redaguoti

Krilinas, Bulma ir Gohanas išskrido į Nameko planetą ieškoti Nameko Drakono rutulių. Vėliau jis gavo galių iš Namekų Senolio ir išgyveno iki tol kol Fryzas jo nesusprogdino. Krilino mirtis pažadino Super Sajaną Goko viduje.

Krilinas su Androidu 18 ir dukra

Krilinas su Androidu 18 ir dukra Marona

Pasibaigus Fryzo sagai Krilinas buvo prikeltas su Nameko drakono rutuliais. Po metų Krilinas vedė Androidą 18 ir jie susilaukė dukters Maronos. Kažkur tarp Selo sagos pabaigos ir Sagos pradžios Krilinas nusprendė nebesiskusti savo galvos. Dablo dėka Krilinas buvo paverstas į akmenį keletą epizodų, bet kai Dablas žuvo jis atsigavo. Dar kartą Krilinas buvo miręs Bū sagoje, kai Bū sunaikino žemė, tačiau vėl prikeliamas.

Dragon Ball Super Redaguoti

Šioje anime Krilinas nebeiškentė mašinų spustyje ir nusprendė nuskristi kartu su savo žmona Androide 18. Ten sutinka savo draugus Jamčį, Tenšinhaną, Čiautsą ir Puarą.

Dragon Ball GT Redaguoti

Šioje anime Krilino veikėjas neprarado svarbos. Kai Vaikelis buvo užvaldęs jį. Jis norėjo išskristi į planetą Naujaja Plant, tačiau nebeliko vietos, vėliau jis buvo nužudomas ketvirtą kartą Androido 17, bet vėliau dar kartą prikeliamas.

IšvaizdaRedaguoti

Krilino išvaizda šiek tiek keista. Dažniausiai jis nešioja Džino Vėžlio treniruočių aprangą. Jis skutasi ir todėl dažnai rodomas be plaukų. Vėliau jis nebesiskutė plaukų. Jo ūgis 153 centimetrai, o svoris 58 kilogramai.

SugebėjimaiRedaguoti

  • Bukujustu - gebėjimas skristi naudojant Ki.
  • KI jutimas - jutimas kito padaro enregiją.
  • Ki Blast – pagrindinė energijos banga.
  • Kamehameha - pirmoji energijos ataka parodyta Drakonų kovose.
  • Destructo Disk - energijos diskas.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki