FANDOM

Ssj4-goku-vegeta.jpg

Ketvirto Lygio Super Sajanas (angl.Ssj4 arba Ss4) yra transformacija, kurią pasiekia pasiversdamas Auksiniu Ozaru, o po to šia transformacija, kai atgauna Auksinis Ozaras sveiką protą. Jo kailis ir uodega tampa raudonos spalvos. Raumenys išauga, vėl būna juodi plaukai, bet ilgesni negu naturaliai. Aura tampa daug galingesnė, negu kitų transformacijų.

Visi kada nors pasivertę Ketvirto Lygio Super Sajanais Redaguoti

Son Gokas Redaguoti

Ssj4 Goku.jpg

Son Gokas Ketvirto Lygio Super Sajanas.

Jis pirmasis buvo pasivertęs šia transformacija. Jis jau buvo pralaimėjęs kovą su Vaikeliu, tačiau jis virto Ozaru, po jo Auksiniu Ozaru, o po to šia transformacija. Kovinė galia buvo tokia didelė, kad sugebėjo pranokti Vaikelį. Jo plaukai tapo juodi, juodi antakiai, raudonas kailis ir uodega, aura tampa galingesnė.

Vedžitas Redaguoti

7415.jpg

Vedžitas pasivertęs Ketvirto Lygio Super Sajanu.

Jis antrasis virsta šia transformacija, kai Bulma suteikia jam sklidimo bangas. Jis virsta Ozaru. Po to Auksiniu Ozaru, o po to juo. Jo jėgos išauga, atgauna uodegą. Jo kailis ir uodega tampa raudonos spalvos, bet tamsesnės, nei Goko, aura tampa daug galingesnė.

Godžitas Redaguoti

Ssj4 Gogeta.jpg

Godžitas pasivertęs Ketvirto Lygio Super Sajanu.

Jis jau buvo Ketvirto Lygio Super Sajanas, nes Gokas ir Vedžitas buvo susitapatinę. ketvirto Lygio Super Sajanu. Jis lengvai galėjo nukauti Omegą Šenroną, tačiau laikas buvo pasibaigęs. Jo jėgos išaugo, plaukai buvo oranžiniai ir kailis su uodega oranžinis. Jo aura buvo galingiausia iš visų Ketvirto Lygio Super Sajanų.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki