FANDOM

Kapitonas Ginis
GINIS.png
Vardas Angliškai Captain Ginyu
Rasė Ginio rasė (tikra nežinoma)
Lytis Vyras
Artimi veikėjai Džisas (kolega)
Bartas (kolega)
Guldas (kolega)
Rikūmas (kolega)
Son Gokas (kūno apsikeitimo auka)
Varlė (kūno apsikeitimo auka)

Kapitonas Ginis (ギニュー) tai veikėjas, kuris pasirodo Fryzo Sagoje. Jis yra Ginio pajėgų kapitonas.

Istorija Redaguoti

Ginis atvyko į Nameko planetą, kai jį iškviete Fryzas. Ten jis susitinka su Z kovotojais. Jis kaunasi su Goku, tačiau pamato, jog jo įveikti negali, todėl panaudodamas savo vieną ypatingą tecniką, apsikeičia su juo kūnais. Vėliau, kai Ginis būdamas Goko kūne yra sužeidžiamas, šis nusprendžia keistis su Vedžitu, bet Gokas būdamas Ginio kūne greitai nuskridęs užstoja Vedžitą. Dėl to taip gavosi, kad Ginis vietoj Vedžito, pasikeičia kūnais su Goku, ir Gokas taip atgauna savo kūna. Tada Ginis grįžęs į savo pirmajį kūna, vėl bando pasikeisti kūnais su Vedžitu, bet Gokas tam sutrukdo numesdamas priešais Vedžitą Nameko planetos varlę. Tuomet vietoj pasiversti Vedžitu, Ginis pasiverčia varle, o varlė gauna Ginio kūną. Patekęs į varlės kūną, Ginis daugiau nebegalėjo naudoti kūnų apsikeitimo technika, todėl amžinai pasiliko varle.

Vėliau Z kovotojai paprašė visus padarus išskyrus Fryzą ir Goką perkelti į Žemes planetą. Taip Ginis-varlė atsiduria Žemėje. Ten, susidraugavęs su kitomis varlėmis jis gyveno pelkėje šalia Kapsulių Korporacijos daugybę metų.

Ginis mirė kai vaikelis sunaikino visą Žemes planetą. Po mirties jis pateko į pragarą. Vėliau per androido Super 17 sagą, jis išsilaisvina iš pragaro, bet yra lengvai sustabomas ir grąžinamas atgal.

Sugebėjimai Redaguoti

Kapitonas Ginis sugeba su kitu žmogumi apsikeisti kūnais.

Išvaizda Redaguoti

Ginio odos spalva yra violetinė, jis turi juodus, tiesius ragus, o iš jo galvos kyšo gyslos. Jis kaip ir visi Fryzo kariai dėvi karinius šarvus.

Kovinė galia Redaguoti

Ginio kovinė jėga siekia maždaug apie 80,000. Jis geba ją keisti kada panorėjęs.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki