FANDOM

Juodasis Gokas (ゴクウブラック, Gokū Burakku) yra blogio sutvėrimas Ateities Trankso laike.

Juodasis Gokas
Pc kv3 back.jpg
ゴクウブラック
Gokū Burakku
Pirmas Pasirodymas Anime: "SOS From the Future! A New Black Enemy Appears!!"
Pasirodo DBS
Lytis Vyras

Išvaizda Redaguoti

Juodojo fizinė išvaizda yra identiška Gokui. Jis dėvi juodus drabužius ir auskarus, panašius į DemigrosDragon Ball: Xenoverse, bet jie taip pat panašūs į Potara su žalia sfera.

Biografija Redaguoti

Dragon Ball Super Redaguoti

Ateities Trankso saga Redaguoti

Juodasis atvyksta į Žemę ir sukelia siautulį, kuris nuveda žmones prie išnykimo slenksčio. Jis susiduria su Super Sajanu, Tranksu ir lengvai jį įveikia. Po šešių mėnesių, Juodasis sutinka Tranksą ir jo motiną Bulmą, bandančius nukeliauti į praeitį su laiko mašina. Deja, dėl tragiškai susiklosčiusių aplinkybių, Tranksui tenka keliauti vienam, o dar ir be sąmonės.

Kai Tranksas nusigauna į praeitį, šis paprašo Goką bei Vedžitą keliauti kartu su juo, kad padėtų įveikti priešą. Deja, Juodasis atskleidžia naują transformaciją, sunkiai sužaloja Vedžitą, taipogi Gokui ir Tranksui taip pat nepavyksta jo nukauti, nes prie Juodojo, šalia būna jo partneris Zamasu.

Galia Redaguoti

Super Saiyan Rose.png

Juodasis Gokas sugeba pakilti vienu lygiu aukščiau kaip ir super sajanai. Lygis, jo paties, buvo pavadintas Rausvuoju Super Sajanu (ang. SSJ Rose).

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki