FANDOM

Dragon ball z scouter by camarinox-d2xqma0.png

Ieškiklis

Ieškikliai (anfl. scouters|jap.ファインダ) yra prietaisai, kurie gali nustatyti kovinę galią, bei buvimo vietą.

Apžvalga Redaguoti

Ieškikliai pirmą kartą buvo panaudojami Tsufulų. Jie taip susirasdavo kur yra sajanai, nustatydavo kovinę galią, atremdavo. Vėliau pradeda naudoti ir sajanai. Po kiek laiko Fryzo rasė ir jo pavaldiniai. Pirmą kartą DBZ anime. Buvo su juo atkeliavęs Raditas. Su juo nustatydavo kur kas yra, bet jis per daug pasitikėjo jais ir taip mirė (nes Z kovotojai geba manipuliuoti savo kovine galią). Tada Krilinas nuima nuo Radito ieškiklį ir sutvarko jį Bulma. Vėliau atskrido Sajanai su juo Vedžitas ir Napas. Jie taip pat tikrino kovinę galią, tačiau jie nebepasitikėjo skaičiais,nes jie suprato, kad geba manipuliuoti. Vėliau Vedžitas sunaikina ieškiklį, nes išmoko manipuliuoti savo galią kaip ir Z kovotojai. Dar Vėliau ir Fryzas su pavaldiniais naudojasi, tačiau kovotojai juos susprogdina su didelia kovine galia, nes neatlaiko prietaisas didelių skaičių. DBZ filmuose. Taip pat buvo naudojami ieškikliai.

Rūšys ir spalvos Redaguoti

Ieškikliai turi savo modelius. Seno, bei naujo, kai kurie gali atlaikyti didesnę galią. Spalvų yra visokių: raudoni, mėlyni, žali, violetiniai ir t.t.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki