FANDOM

Gokas jaunesnysis
GokuJr.01.png
孫悟空Jr.
Son Gokū Junia
Anime vardas Goku jr.
Papildomi vardai Gokas
Son Gokas jaunesnysis
Vardas Angliškai Goku jr.
Pirmas Pasirodymas Dragon Ball GT: A Hero's Legacy
Pasirodo DBGT
Rasė 1/16 Sajanas, 15/16 Žmogus
Lytis Vyras
Gimimo data 880 metai
Artimi veikėjai Čičė (pro pro pro pro prosenelė)
Gine (pro pro pro pro pro prosenelė)
Bardokas (pro pro pro pro pro prosenelis)
Gokas (pro pro pro pro prosenelis)
Gotenas (pro pro pro senelis arba pussenelis)
Gohanas (pro pro pro senelis arba pussenelis)
Pan (pro pro senelė)

Goku jr..jpg

Gokas jaunesnysis (angl. Goku jr.) šis veikėjas pasirodo dragon ball GT pabaigoje, bei GT filme Dragon Ball GT: A Hero's Legacy. Jis yra Goko šeimos pro pro senelis, tačiau nežinia iš kurios pusės ar iš Gohano ar iš Goteno.

Išvaizda Redaguoti

Son Gokas jaunesnysis atrodo lygiai taip pat kaip ir jo protėvis Gokas dėvi ant galvos raištį, kurį dėvėjo ir Bardokas.

Apžvalga Redaguoti

Dragon Ball Z:A Hero's LegacyRedaguoti

Šiame filme jau buvo praėję 100 metų kai Son Gokas nugalėjo siaubūną tsufulą Vaikelį, o senelei Pan jau 119 metų jinai serga. Pasirodo Son Gokas Jaunėlis, kuris yra Son Goko proproanūkas. Son Goko Jaunėlio tikslas surinkti visus drakono rutulius ir išgyditi Pan, tačiau daug sunkumų, patyčios su bendraklasiais, kuriuos nugali žiauriai perpikęs, Son Gokas iškeliauja ieškoti drakono rutulio Paozo Kalnuose, o vėliau Gokas susitaiko su savo bendraklasiu Paku ir ieško kartu drakono rutulių, tačiau yra parodoma daug gyvūnų, siaubūnų ir kitų padarų, kurie nori pakenkti draugijai, bet Gokas jaunesnysis virsta super sajanu ir nugali visus miške gyvūnus. Pačioje filmo pabaigoje Gokas Jaunėlis susitinka su savo proproproseneliu Goku.

Dragon Ball GTRedaguoti

Dragon Ball GT anime paskutiniame epizode yra parodoma kaip Gokas jaunesnysis susikauna su Vedžitu jaunesniuoju pasiversdami super sajanais.

Pasivertimai Redaguoti

Goku jr. Super saiyan.jpg

Gokas jaunesnysis pasivertęs super sajanu.

  • Super Sajanas - pavyksta kai supyksta, kad gyvūnai primuša savo draugą Paką.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki