FANDOM

Giras
Giru.Ep.16.GT.png
ギル
Giru
Anime vardas Giru
Papildomi vardai DB4649T2006RS
T2006
T-20-0-6
Gilas
Vardas Angliškai Giru
Pirmas Pasirodymas "Terror on Imecka"
Pasirodo DBGT
Rasė Mechaninis Mutantas
Mirties data 789 metai (atkurtas)
790 metai (atkurtas)
Artimi veikėjai Daktaras Miju (kūrėjas)
Generolas Nezis (vadas)

Šis straipsnis yra apie DBGT veikėją Robotą Girą. Galbūt norėjote skaityti apie mokslininką Daktarą Girą.

Robotas Giras (angl.Giru) yra androidas (mašininis mutantas) pasirodęs DBGT anime. Jo tikrasis žinomas pavadinimas yra T2006 arba DB4649T2006RS. Jį pirmą kartą sutiko Pan, Tranksas ir Gokas. Jis tarnavo Daktarui Miju, vėliau tapo Pan draugu ir padėdavo, bet kokiose situacijose. Jis minta, bet kokio metalo energija.

Apžvalga Redaguoti

Giras buvo sukurtas Daktaro Miju. Jis jam tarnavo ilgą laiką. Vėliau nežinomom aplinkybėm atsidūrė Imeko planetoje. Jis prarijo drakono radarą. Kovotojai labai supyko, tačiau Tranksas pamatė, kad radaras yra Giro viduje. Giras jį pridėjo į save ir pradėjo sakyti kur yra Drakono rutulių kryptis. Jis gaudavo energijos iš metalų ir elektroninių prietaisų. Taip pat, slapta jis tarnavo ir Daktarui Miju ir Generolui Rildui, todėl padėjo jam pagrobti Tranksą ir Goką, tačiau Pan išgelbėja juos, kartu su Giru, kuris iš tikrųjų vis dar buvo jų pusei ir pasako kur yra siaubingas Mechaninis Mutantas Vaikelis, kuriamas Daktaro Miju. Vėliau tampa Pan tikru draugu ir gyveno ramiai vienerius metus, tačiau pasirodė Šešėlio Drakonai. Jie kovėsi su Rūko Šenronu. Jis dar kartą padeda ir suranda švarų vandenį ir taip išgelbsti juos. Vėliau Giras ir Pan gyvena ramiai, kai nukauna Gokas visus Šenronus.

4897.jpg

Giras praryja drakono radarą

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki