FANDOM

Ginio pajėgos (ギニュー特戦隊) yra veikėjų grupė, kuri pasirodo Dragon Ball Z ir Dragon Ball GT dalyse. Taip pat jie yra vienas stipriausiųjų Fryzo kariuomenės ginklų.

Ginio Pajėgos
GinyuTokusentai.png

Įsikūrė

Prieš 762 metus

Užsidarė

Gruodžio 24, 762 metais

Vietovė

Fryzo planeta 97

Lyderis

Kapitonas Ginis

Nariai

Guldas

Rikumas

Bartas

Džisas

Napas (Tik video žaidime)

Kūrimas ir koncepcija Redaguoti

Ginio pajėgos yra grupuotė, kurią sudaro penki spalvoti kariai, žymūs kovotojai galaktikoje dėka savo jėgų ir ypatingų galių. Tačiau kadangi Akira Toriyama mėgsta iš savo herojų pasišaipyti, tai ir šiems veikėjams suteikė truputį juoko. Visi šios komandos nariai yra savaip pašiepiami. Kiekvieno vardas reiškia pieno produktą. Guldas - yra kilęs iš žodžio "jogurtas", Rikumas - "kremas", Bartas - "sviestas", Džisas - “sūris”, o Ginis - "pienas".

Siužetas Redaguoti

TheGinyuForce02.png

Ginio pajėgos

Fonas Redaguoti

Ginio pajėgos yra super galinga karių komanda, todėl galima sakyti, kad jie yra Fryzo parankiniai. Jie pirmą kartą pasirodė, kai Fryzo paliepimu, jie atvyko į Nameko planetą. Jis jiems davė įsakymą: surasti Drakono rutulius savo radarų pagalba ir nužudyti Vedžitą su žemiečiais.

Nors šios pajėgos yra fiziškai vieni iš stipriausių visatoje, vis tiek jie mėgsta pakvailioti. Viena iš jų mėgiamų "nesąmonių" yra žaisti "Akmuo-Popierius-Žirklės" prieš kovą. Taip jie sužino, kokia tvarka turės kautis. Kai Ginio pajėgos atlieka pavestą darbą, jie pasišalina iš vietos, kurioje turėjo įvykdyti misiją.Tačiau nei intelektualumas, nei fizinė jėga, nei specialiosios savybės nepadėjo Ginio pajėgoms įvykdyti savo paskutinę misiją - visi komandos nariai buvo išžudyti Vedžito, išskyrus kapitoną Ginį, kuris savo dienas greičiausiai iki šiol praleidžia varlės pavidale.

Galios Redaguoti

Serijose, Valdovas Kajus paminėjo, kad Ginio pajėgos yra viena stipriausių grupių visatoje. Iš šių pajėgų stipriausias yra Kapitonas Ginis, kurio galios lygis siekia 120,000, Džisas - antroje vietoje, o po jo eina Bartas, Rikumas ir Guldas. Taip pat mangoje, pats Ginis paminėjo, kad jis yra antroje vietoje po Fryzo. Kiekvienas Ginio pajėgų narys turi savo individualius gebėjimus, kuriuos jie gali naudoti tol, kol turi pakankamai ki. Pagrindiniai kiekvieno komandos nario gebėjimai yra šie: Rikumo - didelė ištvermė, Barto - neįtikėtinas greitis, Džiso - specializuotos ki energijos bangos/technikos, Guldo - gebėjimas stabdyti laiką, kapitono Ginio - apsikeitimas kūnais.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki