FANDOM

Gine
Goko motina

ギネ
Gine
Vardas Angliškai Gine
Pirmas Pasirodymas Dragon Ball Minus
Rasė Sajanė
Lytis Moteris
Mirties data 737m.
Užsiėmimai Karys
Mėsos skirstymo darbuotoja
Ištikimybė Sajanų Armija (Bardoko Elitas)
Artimi veikėjai Bardokas (vyras)
Raditas (sūnus)
Gokas (sūnus)
Čičė (marti)
Gohanas (anūkas)
Gotenas (anūkas)
Pan (proanūkė)
Gokas jaunesnysis (palikuonis)

"Ir kodėl gi, labiau nei bet ką kitą, tu nori nusiūsti mūsų vaiką šalin!?"
— Gine piktai klausia Bardoko, Dragon Ball Minus.

Gine (ギネ) yra Sajanė, Bardoko žmona, bei Radito ir Kakaroto (Goko) motina. Ji debiutuoja Dragon Ball Minus mangoje. Kaip ir visų Sajanų vardai, jos vardas taip pat yra susietas su daržove. Šiuo atveju, tai japoniškas tuščialaiškis česnakas (葱, negi) .

Apžvalga Redaguoti

Dragon Ball Minus Redaguoti

Gine buvo Bardoko žmona, bei Kakaroto (Goko), bei Radito mama, kai Bardokas norėjo Goką nusiųsti į tolimą planetą Gine nenorėjo jo isiųsti, tačiau Bardokas pasakė, kad visa tai bus padaryta jo pačio labui ir Gine nenorėdama sutiko jį išsiųsti ir tuomet Bardokas nusprendžia pavokti erdvėlaivį. Taigi Goką nusprendė nusiųsti į Žemės planetą, nes ten daug maisto, bet pažadėjo, kad jį tučtuojau susigražins. Taip pat perspėjo, kad saugotųsi galaktikos patrulių, nes jie gali sunaikinti jį, nežiūrėti į Mėnulį, nes gali virsti milžiniška pabaisa Ozaru, tačiau galaktikos karalius pasakė, kad nieko nepraras jeigu sunaikins šią planetą, taigi Gokas nusileido Žemėje, Fryzas sunakino Vedžitos planetą, o likimo vaikas Gokas po kelių metų susitiks su Fryzu ir nukaus jį.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki