FANDOM

KingPiccolovomitingEgg.Ep.104

Velnias Pikolas išspjauna kiaušinį su Cimbalu

Gimimas kiaušiniu (angl. birthing an egg; jap. 卵を生む) yra NamekųDrakono Klano sugebėjimas išspjauti iš burnos kiaušinius, iš kurių išsiris jų vaikai. Tai yra vienintelis Namekų dauginimosi būdas.

ApžvalgaRedaguoti

Nameko Planetos visuomenėje, kur lytis neegzistuoja, bet kuris Drakono Klano narys gali daugintis išspjaudamas kiaušinį. Tačiau dabartiniame Drakono Klane tą dėl kažkurios priežasties gali daryti tik Namekų senolis.

Velnias Pikolas turėjo šiek tiek kitokį šios technikos variantą, pavadinimu Pokopen. Jis galėjo perduoti savo vaikams dalį savo jėgos ir atminties. Tačiau jo vaikai gimdavo ne paprastais Namekais, o Namekais-Mutantais. Jo sūnus Pikolas taip pat turėtų mokėti šią techniką, nes jis gimus perėme visus savo tėvo sugebėjimus.

VariacijosRedaguoti

  • Tavo Vardas Drumas - Velnias Pikolas išspjauna Drumo kiaušinį ir siunčia jį kovoti su priešais.
  • Selo Jaunėlių Gimimas(セルジュニアを生み出す Seru Junia wo Umidasu) - Selo variacija, kurią jis panaudoja, kad pagimdyti Selus Jaunėlius, naudodamas ląstelinę mitozę.
    • Selo Jaunėlio Šokis - Selas išleidžia Selus Jaunėlius ir jie jam padeda visi kartu užpuolant priešininką.

Pasirodymai žaidimuoseRedaguoti

Video žaidime Dragon Ball Online, Pokopen naudoja Poko Priest'ai, kad iškviesti monstrus, kurie jiems tarnautų. Jie gali iškviesti skirtingus monstrus panaudojant Dragon God's Fury arba Dragon God's Rage.

SmulkmenosRedaguoti

  • Japoniškame Anime variante, Velnias Pikolas prieš padėdamas kiaušinį taria japoniškos vaikų dainelės vadinamos "Pokopen" žodžius.

GalerijaRedaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki