FANDOM

Nuo pat Akiros Torijamos „Dragon Ball“ manga komiksų adaptacijos debiuto 1986 m., „Toei Animation“ studija išleido septyniolika frančize paremtų teatrinių filmų: keturis, paremtus originaliąja „Dragon Ball“ anime istorija, ir trylika, paremtų tęsiniu „Dragon Ball Z“, septynioliktasis filmas išleistas paminėti anime serialo dešimtmečio sukaktį. 2013 m. buvo išleistas filmas „Dragon Ball Z: Battle of Gods“, tai filmas, kuriame vaizduojami „Dragon Ball Z“, „One Piece“ ir „Toriko“ serialų veikėjai. Visi filmai turi savitas istorijas ir nesilaiko televizijos serialo istorijos įvykių sekos.

Taip pat buvo išleistos trys specialos televizijos serijos (dvi parodytos „Dragon Ball Z“ laikotarpiu, o trečioji „Dragon Ball GT“), kurios buvo transliuojamos Fuji TV kanalu. Dar buvo sukurta dviejų epizodų OVA „Dragon Ball Z Gaiden: Saiyajin Zetsumetsu Keikaku“ (ドラゴンボールZ外伝 サイヤ人絶滅計画), parodyta 2008 m. Jump Super Anime Tour festivalio metu, ir trumpametražis animuotas filmas „Dragon Ball: Yo! Son Goku and His Friends Return!!“, parodytas 2012 m. Jump Festa festivalyje. 2009 m. pasirodė anime serialo motyvais paremtas pilnametražis vaidybinis filmas „Dragon Ball. Evoliucija“.

Teatriniai filmai Redaguoti

Dragon Ball serija Redaguoti

Pavadinimas japonų kalba Pavadinimas anglų kalba Pavadinimas lietuvių kalba Premjera Japonijoje
Shenlong no Densetsu (神龍の伝説) Curse of the Blood Rubies Raudonųjų rubinų prakeiksmas 1986 m. Gruodžio 20d.
Majinjō no Nemuri Hime (魔神城のねむり姫) Sleeping Princess in Devil's Castle Miegančioji princesė velnio pily 1987 m. liepos 18d.
Makafushigi Daibōken (魔訶不思議大冒険) Mystical Adventure Mistinis nuotykis 1988 m. liepos 9d.

Dragon Ball Z serija Redaguoti

Ora no Gohan o Kaese!! (オラの悟飯をかえせッ!!) Dead Zone: The Movie Mirtes Zona 1989 m. liepos 15d.
Kono yo de Ichiban Tsuyoi Yatsu (この世で一番強いヤツ) The World's Strongest Stipriausias kovotojas pasaulyje 1990 m. kovo 10d.
Chikyū Marugoto Chōkessen (地球まるごと超決戦) The Tree of Might Galybės medis 1990 m. liepos 7 d.
Sūpā Saiyajin da Son Gokū (超サイヤ人だ孫悟空) Lord Slug Lordas Slugas 1991 m. kovo 19 d.
Tobikkiri no Saikyō tai Saikyō (とびっきりの最強対最強) Cooler's Revenge Kūlerio kerštas 1991 m. liepos 21 d.
Gekitotsu!! Hyaku-Oku Pawā no Senshi-tachi (激突!!100億パワーの戦士たち) Return of Cooler Kūlerio sugrįžimas 1992 m. kovo 7 d.
Kyokugen Batoru!! San Dai Sūpā Saiyajin (極限バトル!!三大超サイヤ人) Super Android 13! Super 13-tasis kyborgas 1992 m. liepos 11 d.
Moetsukiro!! Nessen Ressen Chō-Gekisen (燃えつきろ!!熱戦・烈戦・超激戦) Broly – The Legendary Super Saiyan Brolis-legendinis super sajanas 1993 m. kovo 6 d
Ginga Giri-Giri!! Butchigiri no Sugoi Yatsu (銀河ギリギリ!!ぶっちぎりの凄い奴) Bojack Unbound Bodžekas išlaisvintas 1993 m. liepos 10 d.
Kiken na Futari! Sūpā Senshi wa Nemurenai (危険なふたり!超戦士はねむれない) Broly – Second Coming Brolis-antrasis sugrįžimas 1994 m. kovo 12 d.
Sūpā Senshi Gekiha!! Katsu No wa Ore da (超戦士撃破!!勝つのはオレだ) Bio-Broly Bio(genetinis) Brolis 1994 m. liepos 9 d.
Fukkatsu no Fusion!! Goku to Vegeta (復活のフュージョン!!悟空とベジータ) Fusion Reborn Susitapatinimas atgimsta 1995 m. kovo 4 d.
Ryū-Ken Bakuhatsu!! Gokū ga Yaraneba Dare ga Yaru (龍拳爆発!!悟空がやらねば誰がやる) Wrath of the Dragon Drakono rūstybė 1995 m. liepos 15 d.

Kiti Redaguoti

Pavadinimas japonų kalba Pavadinimas anglų kalba Pavadinimas lietuvių kalba Premjera Japonijoje Pastaba
Saikyō e no Michi (最強への道) The Path to Power Kelias link galios 1996 m. kovo 4 d. 10-ųjų metinių filmas
Kami to Kami (神と神) Battle of Gods Dievų mūšis 2013 m. kovo 30 d.
Dorogon Bōru Zetto Fukkatsu no "F"(ドラゴンボールZ 復活の「F」) The Resurrection 'F' Fryzo atgaivinimas 2015 m. vasario 21d.

Specialios TV serijos Redaguoti

Dragon Ball Z Redaguoti

Tatta Hitori no Saishū Kessen~Furīza ni Idonda Zetto Senshi Son Gokū no Chichi~ (たったひとりの最終決戦~フリーザに挑んだZ戦士 孫悟空の父~) Bardock – The Father of Goku Bardokas Goko tėvas 1990 m. spalio 17 d.
Zetsubō e no Hankō!! Nokosareta Chō-Senshi•Gohan to Torankusu (絶望への反抗!!残された超戦士・悟飯とトランクス) The History of Trunks Trankso istorija 1993 m. vasario

Dragon Ball GT Redaguoti

Pavadinimas japonų kalba Pavadinimas anglų kalba Pavdinimas lietuvių kalba Premjera Japonijoje
Gokū Gaiden! Yūki no Akashi wa Sūshinchū (悟空外伝! 勇気の証しは四星球) A Hero's Legacy Herojaus palikimas 1997 m. kovo 26 d

Jump Festa speciali serija Redaguoti

Dragon Ball: Yo! The Return of Son Goku and Friends!!“ (jap. ドラゴンボール オッス!帰ってきた孫悟空と仲間たち!! = Doragon Bōru Ossu! Kaette Kita Son Gokū to Nakama-tachi!!) – tai 35 minučių trumpametražis animuotas filmas, kuris buvo parodytas 2008 m. Jump Super Anime ture.

Pilnametražis vaidybinis filmas Redaguoti

2000 m. „20th Century Fox“ gavo teisę „Dragon Ball“ adaptuoti į vaidybinį pilnametražį filmą „Dragon Ball. Evoliucija“. Ben Ramsey buvo paskirtas sukurti scenarijų pagal „Dragon Ball Z“. Justin Chatwin vaidino Goką, James Marsters – Pikolą. Režisuotas James Wong ir pastatytas Stephen Chow, filmas buvo išleistas Japonijoje ir keliose kitose Azijos šalyse 2009 m. kovo 13 d., o JAV 2009 m. balandžio 10 d.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki