FANDOM

DBAF.png

Dragon Ball AF yra fanų sukurta, alternatyvi Dragon Ball mangos istorija. Dažniausiai veikėjai šioje fanų sukurtoje dalyje yra perkreipti, jų išvaizda pakeista, jėgos visiškai padidintos, arba sumažintos. Kai kurie fanai kuria video apie tai, kai kurie "fan-art". Dažniausiai veiksmas vyksta po Dragon Ball GT trilogijos.

Istorija Redaguoti

1997 metais, kai Drakonų Kova GT artėjo prie pabaigos, tarp fanų pasklido kalbos, kad bus ketvirtoji Drakonų Kovos serijų dalis. Laikui bėgant visi suprato, jog tai pokštas, tačiau fanai pradėjo aktyviai kurti alternatyvią istoriją ir veikėjus, vadinant ketvirtają serijų dalį Dragon Ball AF. Yra manoma, jog sutrumpinimas "AF" kilo dėl to, jog kalbos apie ketvirtąją Drakonų Kovos serijų dalį pasklido 1997 metų balandžio 1-ąją dieną - dėl to šią dalį ir vadina AF (nuo April Fool's).

Žinomi veikėjai Redaguoti

Xicor render.png

Xicor'as

Xicor / Zaiko - tai yra jauniausias Goko sūnus. Veikėjas atrodo ypatingai keistai, bei gąsdinančiai.

Goku SSJ5 - tai visiems DB fanams puikiai žinomas Gokas virtęs penktojo lygio super sajanu. Jo jėga yra absoliučiai griaunamoji ir jis yra daug kartų stipresnis už pastarąjį ketvirtojo lygio super sajaną.

Gohan SSJ5 - tai Gohanas virtęs penktojo lygio super sajanu. Jis juo virsta, kuomet Pan yra nužudoma, nuo Izo rankos.

Blogasis Gokas - tai Goko blogoji pusė. Jinai naikina miestus ir net geriausius draugus. Priešinga gerąjai pusėj.

Galerija Redaguoti

Gohan ssj5 af.png

Gohanas SSJ5

GOKUSSJ5.jpg

Gokas SSJ5

Pagrindinis puslapis Redaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki