FANDOM

Don't Anger the God of Destruction! The Heart Pounding Birthday Party
Episode 6 DBS

Pavadinimas japoniškai

破壊神を怒らせるな!ドキドキ誕生パーティー

Pavadinimas japoniškai lotyniškomis raidėmis

Hakaishin wo Okoraseru na! Doki-Doki Tanjō Pātī

Pavadinimas lietuviškai

serija

DBS

Saga

Battle of Gods saga

Epizodo numeris

6

Premjera japonijoje

Showdown on King Kai's Planet! Goku vs. God of Destruction Beerus

Sekantis epizodas

How Dare You Hit My Bulma! Vegeta's Furious Mutation?!

Don't Anger the God of Destruction! The Heart Pounding Birthday Party (破壊神を怒らせるな!ドキドキ誕生パーティー, Hakaishin o Okoraseru na! Doki-Doki Tanjō Pātī) yra 6 epizodas Dragon Ball Super serijose. Japonijoje premjera buvo 2015 metais, Rugpjūčio 16d.

Siužetas Redaguoti

Kai Bilsas buvo Goką nukovęs dviem smūgiais. Bilsas su Visu atvyksta į žemę. Vedžitas buvo labai sunerimęs, kad gali sunaikinti žemę. Bilsas susitinka su Vedžitu, bet jis net nekalbėjo su juo. Bulma susitinka su Bilsu ir Visu ir pakviečia į vakarėlį. Bilsas ir Visas paragauja Bulmos paruošto patiekalo. Vedžitas jau iš karto išsigasta, nes pagalvojo, kad Bilsui šis patiekalas labai nepatiko, tačiau iš tikrųjų buvo skanus. Taigi visi sutiko Bilsą šauniai tik Vedžitas ne, nes prisiminė svarbų įvykį. Kadaise Bilsas Vedžitos planetoje. Toje planetoje Bilsas atakavo Karalių Vedžitą. Jis buvo lengvai jį įveikęs. Princas Vedžitas bandė jį pulti, bet lengvai ir jį parklupdė ir tada labai bijojo Bilso. Bet Vedžitas žinojo, kad jam patinka patiekalai, todėl metė šalin savo išdidumą ir pradėjo jam ruošti patiekalus. Bilsas galvojo apie Dieviškajį Super Sajaną.

O Tranksas su Gotenu žaidė su vandens šautuvu ir netyčia aptaško Bilsą. Vedžitas galvojo, kad dabar bus blogai, tačiau Bilsas nebuvo labai supykęs ir Vedžitas iš karto sugavo kalmarą ir paruošė jį jam. Visi Z kovotojai. Bilsui davė pudingo, bet dar jam neužteko ir atėjo pas Madžin Bū ir paprašė pudingo. Ponas Šėtonas irgi įtikinėjo, kad duotų pudingo, tačiau net pačio Pono Šėtono nepaklausė ir nedavė. Bilsas labai supyko ir supykęs pradėjo atakuoti. Bū pradėjo kautis su Bilsu. Nes Bilsas buvo labai įniršęs.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki