FANDOM

Dieviškasis Super Sajanas arba Super Sajanų Dievas (angl.Super Saiyan God) yra transformacija, kurią pasiekia sajanai. Ją galima pasiekti, kai susikabini su penkiais tyros širdies sajanais. Jo jėgos smarkiai išauga ir gali pajusti dievų ki.

Visi kada nors pasivertę Dieviškaisiais Super Sajanais Redaguoti

Pirmutinis Dieviškasis Super Sajanas.jpg

Pirmutinis Dieviškasis Super Sajanas

Pirmutinis Dieviškasis Super Sajanas Redaguoti

Šis Sajanas pasiekė šią transformaciją dar prieš Goką ir Vedžitą. Tai gerasis sajanas, kuris susikabino su kitais 5 tyraširdžiais sajanais. Jo jėgos išaugo ir joks sajanas negalėjo pasipriešinti, tačiau esencija pasibaigė ir jį nugalėjo kiti blogi sajanai. Jo kūnas pasidarė raudonas išvaizda panaši kaip Vedžito.

Son Gokas Redaguoti

Ssjg Gokas.jpg

Son Gokas Dieviškasis Super Sajanas

Tai antrasis sajanas, kuris pasiekė šią transformaciją. Jis pasiekė, kai susikabino su penkiais tyraširdžiais sajanais (Vedžitu, Gohanu, Gotenu, Tranksu ir Pan [kuri buvo dar Videlės pilve]) ir gavosi ši transformacija. Jo plaukai pasidarė raudoni. Jo ūgis tapo aukštesnis. Jo jėgos išaugo ir kova su Bilsu tapo lygi.

Vedžitas Redaguoti

Ssjg Vedžitas.jpg

Dieviškasis Super Sajanas Vedžitas (dailininko vaizduote)

Šis sajanas nebuvo tiesiogiai parodytas anime ar mangoje, kad virto Dieviškuoju Super Sajanu, tačiau žinome, kad be Dieviškojo Super Sajano nepavyktų ir virsti Super Sajanu Dieviškuoju Super Sajanu. Vadinasi buvo pasiekęs šią transformaciją. Taip pat buvo užsiminęs, kad virs ir per Dragon Ball Z: Dievų Mūšis filmą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki