FANDOM

Daktaras Raičis
RaichiGhost.jpg
ドクター・ライチー
ゴースト・ライチー
Dokutā Raichī
Gōsuto Raichī
Anime vardas Daktaras Raičis
Vaiduoklis Raičis
Dr.Rajczi (lenkų vertime)
Vardas Angliškai Dr.Lychee
Pirmas Pasirodymas Dragon Ball Z Gaiden: Saiyajin Zetsumetsu Keikaku
Pasirodo DBZ
Rasė Tsufulas
Lytis Vyras
Mirties data 730 metai (atgaivintas vaudoklio formoje)
767 metai
Adresas Tamsos planeta
Užsiėmimai Mokslininkas
Ištikimybė Vaiduoklių kovotojai
Nemėgsta Nekenčia sajanų
Artimi veikėjai Hačyjakas (kurinys)
God Guardan (kurinys)

Daktaras Raičis (angl.Dr.Raichi) yra vienintelis išlikęs tsufulas. Po kovos su sajanais. Jis pasirodė filme Plan to Eradicate the Super Saiyans ir žaidime Saiyajin Zetsumetsu Keikaku.

Siužetas Redaguoti

Pradžioje matome kaip tsufulai atakuoja sajanus su savo ginklais, tačiau sajanai apsigina nuo tsufulų. Visi tsufulai buvo nužudyti, tačiau išliko Daktaras Raičis. Nuo tada jis norėjo sukurti naikinantį kompiuterį Hačyjaką Tamsos planetoje.Taigi po kažkiek laiko Daktaras Raičis atkeliauja į žemę ir ją užnuodija pasinaudodamas Gastronų dujomis. Taigi Z kovotojai (Vedžitas, Pikolas, Ateities Tranksas, Gohanas ir Gokas) atkeliauja į tą vietą ir sutinka Fryzą, Kūlerį, Lordą Slugą ir Turlą. Jie pradeda atakuoti. Vėliau paaiškėja, kad jie tik vaiduokliai sukurti Daktaro Raičio, Bulma panaikina laikinai Gastrono dujas mesdamas į tą vietą kapsules. Vėliau pradeda atakuoti pats Daktaras Raičis, bet sajanai nugali jį ir savo pagieža prikelia galingiausią sukurtą kiborgą Hačyjaką, būtent jis ir turėjo juos sunaikinti, tačiau susibūrę kovotojai jį nugali ir išgelbsti žemės planetą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki