FANDOM

Daktaras Giras (androidas 20)
CFE1AD21D.png
ドクター・ゲロ

人造人間20号
Dokutā Gero Jinzōningen Nijū-Gō

Anime vardas Androidas #20
Manga vardas Androidas #20
Papildomi vardai Androidas 20
Giras
Vardas Angliškai Dr.Giro
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Gathering of the Warriors"

Anime: "The Androids Appear"

Pasirodo DBZ,DBGT
Rasė Žmogus (vėliau kyborgas)
Lytis Vyras
Adresas Daktaro Giro laboratorija
Užsiėmimai mokslininkas
Ištikimybė Raudonojo Kaspino armija
Artimi veikėjai Androidas 13 (jo sukurtas kyborgas)
Super 13 (tobulesnė jo sukurto kyborgo versija)
Androidas 14 (jo sukurtas kyborgas)
Androidas 15 (jo sukurtas kyborgas)
Androidas 16 (jo sukurtas kyborgas,pagal sūnaus modelį)
Androidas 17 (jo sukurtas kyborgas)
Androidas 18 (jo sukurtas kyborgas)
Androidas 19 (jo sukurtas kyborgas)
Dabarties Selas
(jo sukurtas modifikuotas klonas)
Daktaro Giro sūnus (sūnus)

Šis straipsnis yra apie mokslininką Daktarą Girą. Galbūt norėjote skaityti apie DBGT veikėją Robotą Girą.

Daktaras Giras (jap. ドクター・ゲロ, Dokutā Gero, ang. Dr. Gero) - yra Žemėje gyvenantis genialus, pamišęs mokslininkas, kuris kadaise seniai tarnavo Raudonojo Kaspino Armijai.
CFE1AD21D.png

Daktaras Giras, pirmą kartą.

Siužetas Redaguoti

Dragon Ball Z Daktaras Giras yra parodomas kaip labai neįprastai ir keistai besielgiantis žmogus. Tiesa jis jau nebėra žmogus. Kadaise Daktaras Giras tarnavo Raudonojo Kaspino Armijai, tačiau kai šią sutriuškino Gokas, mokslininkas Daktaras Giras išsikėlė gyventi ir įkurti savo laboratoriją nuošalioje vietoje - uoluose, kur temperatūra žema, ir žmonėms ši vieta sunkiai prieinama. Kadaise jis buvo žmogus kaip ir visi kiti, tačiau jis buvo toks pamišęs dėl pasaulio užvaldymo, kad šis pats save pasivertė kiborgu. Daktaras labiausiai pagarsėjo dėl savo baisiųjų ir garsiųjų Kiborgų sukūrimo. Dragon Ball Z dalyje jis sukuria K-19 (Kiborgą #19), o pats save pavertęs kiborgu, pasivadina Kiborgu #20. Kaip ir Tranksas atskleidžia, Giras su savo kūriniu K-19 užpuola vieną miestą, esantį saloje, ir ten pradeda demonstruoti savo griaunamąją jėgą. Deja Daktarui Girui tai padaryti pabando sutrukdyti Z Kovotojai (Gokas, Vedžitas, Pikolas ir t.t...). K-19-ąjį sunaikina Vedžitas, o pats Daktaras Giras suvokęs, jog jo priešininkai per stiprūs, nusprendžia sprukti link savo laboratorijos. Daktaras kiborgus kurdavo įvairiai - biologinius, visiškai dirbtinus, robotus. Kadaise jis buvo sukūręs du nepaklusniausius kiborgus, kurie buvo pavadinti K-18 ir K-17, jie buvo dvyniai brolis ir sesuo. Dr. Girą užmuša paties jo sukurtas kiborgas K-17.

Beje, Giras turi sukūręs jau ilgai auginamą kompiuterio pagalba, biologinį kiborgą - Selą. Taip pat jis sukūręs 13-ąjį, 14-ąjį ir 15-ąjį kiborgus, kuriuos buvo galima išvysti 7-jame filme - "Super Android 13!".

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki