FANDOM

TreeOfDestruction.png

Bilso šventykla ant didžiulio medžio.

Bilso šventykla (ビルスの寺), dar kitaip vadinama Bilso tvirtove (ビルスの城), yra vieta kur gyvena Bilsas su savo mokytoju Visu. Ji pasirodo filmuose Dragon Ball Z: Dievų Mūšis ir Dragon Ball Z: Fryzo Prikėlimas.

Apžvalga Redaguoti

BillsWillsHomeBattleOfGods.png

Bilso gyvenvietė

Bilso gyvenvietė yra kažkur realiame pasaulyje. Filme buvo pasakyta, kad ji randasi maždaug 26 minučių kelio nuo Valdovo Kajaus planetos, skrendant didžiausiu greičiu, bet tiksli vieta nežinoma. Apatinė šventyklos dalis atrodo kaip apversta piramidė, o viršuje stūkso didžiulis medis su daugybę pastatų ir kambarių. Vienas iš jų yra didžiulė valgykla su akvariumu. Taip pat filme buvo parodyta, kad šventykloje gausu žuvies ir kito maisto. Kai Bilsas neturi ką veikti, jis užmiega keliems metams ant pjedestalo, savo kambaryje. Taip pat jis nustato didžiules laiko bombas, kaip žadintuvą. Aplink šventyklą yra kiemelis, kuriame gyvena gyvūnai, įskaitant drugelius ir paukščius. Taip pat aplink tvirtovę srovena didžiulis ežeras, kuriame gyvana jūrinės būtybės, bei Žuvis Pranašautoja. Danguje pilna ir įvairių planetų, tačiau jos buvo sunaikintos įniršusio Bilso.

Per Dragon Ball Z: Fryzo Prikėlimas filmą, Gokas su Vedžitu treniruojasi prieš Visą šioje šventykloje ir dėl triukšmo pažadina Bilsą, kuris ant jų įniršta.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki