FANDOM

Šis straipsnis yra apie Ateities Tranksą. Jeigu norite skaityti apie jo pagrindinio laiko kopiją, žiūrėkite Tranksas.

Ateities Tranksas yra Trankso iš pagrindinio laiko ateities kopija.

SiužetasRedaguoti

Ateities Tranksas
250px-TrunksFutureNV020.
Papildomi vardai Tranksas
Vardas Angliškai Future Trunks
Pasirodo DBZ
Rasė 1/2 Žmogus 1/2 sajanas
Lytis Vyras
Adresas Ateities Kapsulių korporacija
Užsiėmimai Kovotojas
Ateities Z kovotojas
Z kovotojas
Artimi veikėjai Tranksas (alternatyvi laiko kolega)
Ateities Vedžitas (tėvas)
Ateities Bulma (mama)
Ateities Daktaras Brifas (senelis)
Ateities Ponia Brif (senelė)
Ateities Gohanas (mokytojas)

Ateityje, Tranksas yra vienas iš nedaugelių likusių gyvų nuo Androidų siaubimo. Jis slepiasi su savo motina Bulma suniokotame mieste. Gokas, Pikolas, Vedžitas, ir kiti Z kovotojai išskyrus Gohaną - mirė. Gohanas, kuris prarado ranką kovoje su Androidais, vėliau nužudomas Androidų. Po Gohano mirties, Tranksas perpildytas pykčio virsta Super Sajanu. Paaugęs Tranksas bando vienas kautis su kiborgais, tačiau kaip žinia šiems pralaimi. Po trijų metų Tranksas nusprendžia nuvykti į praeitį Laiko mašinos pagalba ir perspėti Z kovotojus apie Androidus.

Ateities Tranksas atvyksta 20 metų į praeitį. Vėliau pasinaudodamas Trankso laiko mašina, atkeliauja ir Selas, kuris vėliau patampa galingu kovotoju. Tranksas nužudo Fryzą, Karalių Koldą ir praneša Gokui apie Androidus. Jie visi pradeda treniruotis. Kai Vedžitas nugalėjo Androidą #19, Tranksas pasako, kad tai ne tie androidai dėl kurių jis pergyveno iš savo ateities. Paskui savo labaratorijoje Daktaras Giras aktyvavo #16, #17 ir #18. Mūšis prasidėjo prieš Androidus #18 ir #17. Ateities Tranksas buvo nugalėtas Androido #18. Kai Selas susiurbė #17, Ateities Tranksas ir Vedžitas treniravosi Laiko kambaryje ir tapo Antros klasės Super Sajanais. Vedžitas, kuris sužinojo kad šis Tranksas bus jo sūnus, didžiavosi juo. Kai Vedžitas buvo nugalėtas Selo, Ateities Tranksas perėmė kovą. Supykęs, Ateities Tranksas virto Ultra Super Sajanu, bet vis tiek buvo nugalėtas, nes buvo per lėtas. Jis vėliau buvo nužudytas Selo, bet prikeltas su Drakono rutuliais. Jis grįžta į ateitį, kur sutinka Selą kuris ruošėsi pagrobti jo laiko mašiną, jie susikauna ir Tranksas nužudo Selą.

PasivertimaiRedaguoti

  • Pirmo lygio super sajanas - jis pasiekia šį lygi, kai supyksta, kad mirė jo geriausias draugas ir mokytojas ateities Gohanas
  • Antros klasės super sajanas - jis pasiekia, kai treniruojasi su savo tėvu dabarties Vedžitu
  • Ultra super sajanas - jis pavirsta, kai kaunasi su Selu
  • Antro lygio super sajanas - jis pasiekia šį lygį kažkur po kovos su Selu

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki