FANDOM

Arlian.jpg

Arlianai (angl. Arlians) ši rasė pasirodo Dragon Ball Z dalyje, kai Vedžitas ir Napas užsuka į Arliano planetą, prieš ruošdamiesi atskristi į Žemės planetą.

Siužetas Redaguoti

Napas su Vedžitu, kai skrido su kosminiu laivu į Žemės planetą ir buvo likę 10-11 mėnesių, pamato labai gražią planetą prekybai. Napas pasiūlo Vedžitui apsilankyti, o jis sutinka. Jis užsuka pas juos o vietiniai gyventojai pamatę, kad jie keistai atrodo nusprendžia juos uždaryti į kalėjimą. Napas su Vedžitu prasiveržia pro kalėjimo vartus ir išžudo visus prižiūrėtojus, taip pat ir Karalių Moajų. Kiti kaliniai pagalvojo, kad Sajanai juos išgelbėjo ir jiems padėkoja. Tačiau kai Vedžitas ir Napas išskrenda iš planetos, jie sustoja kosmose ir sunaikiną visą Arliano planetą.

Išvaizda Redaguoti

Arlianai atrodo labai keistai, ypač jų veidas. Viena parodyta gražuolė moteris atrodė šiek tiek dailiau ir veidas nebuvo toks keistas. Žinoma, kad jų kraujas yra žalias, nes tai buvo atskleista kai Napas juos puolė.

Kovinė galia Redaguoti

Per Dragon Ball kompiuterinius žaidimus, buvo atskelista, kad jų kovinė galia vidutiniškai siekia 100-250.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki