FANDOM

AraleNorimaki
Arale Norimaki
AraleNorimaki
則巻アラレ
Norimaki Arare
Pirmas Pasirodymas Dr. Slump Manga: "The Birth of Arale!"

Dr. Slump Anime: "Arale-chan's Birth" Dragon Ball Manga: "Chased to Penguin Village!" Dragon Ball Anime: "Penguin Village"

Pasirodo Dr.Slump,DBZ
Rasė Androidas
Lytis Moteris
Gimimo data 745 metai, kovo 3d.
Adresas Pingvinų kaimas,Gengoro sala
Užsiėmimai Aukštosios mokyklos studentė, merė Pingvinų kaime
Artimi veikėjai Senbei Norimaki (kurėjas/netikras tėvas)
Midori Norimaki (netikra mama)
Turbo Norimaki (netikras brolis)
Nitro Norimaki (netikra sesuo)
"Gadzilla"Gačanas Norimaki 1 (netikras brolis)
"Gadzila" Gočanas Norimaki 2 (Netikra sesė)
Obočmanas (vaikinas/vyras)
Neįvardintas vaikas

Arale pilnas vardas Arale Norimaki - tai veikėja pasirodžiusi DB, bei Dr.Slump anime, ji yra Androidė. Dr.Slump mangoje buvo atskleista, kad ją sukūrė Senbei Norimaki kaip androidę. Vėliau ji gyveno Pingvinų kaime.

Siužetas Redaguoti

Dr.Slump Redaguoti

Sukurimas ir pradžia mokykloje Redaguoti

Arale buvo sukurta laborotorijoje Senbei Norimaki namuose, tada ji pirma kartą atvyksta į Pingvinų kaimą. Vėliau ji buvo atvesta pas kaivinės darbuotoją Aoi. Vėliau jaunoji sesuo paslėpė faktą, kad ji yra

Androidė.

Kitą dieną ji pirmą kartą paleidžiama į Pingvinų vidurinę mokyklą, direktoriaus sutikimo jai buvo leista mokytis šioje mokykloj

e. Ten susitinka savo mokytoją Midori Yamabuki, Senbei apsidžiaugė, nes jis buvo norėjęs, kad ją mokytų. Klasėje sėdėjo su Akane Kimodori. Arale šokiravo visus, nes jau pirmą dieną atskleidė savo galias. Arale buvo susitikusi Taro Soramame ir jaunesnyjį brolį Peasuke, nežinodamas Taro, kad ji turi galių, ją bando išgasdinti vielos stulpu, bet šį stulpą jinai perlenkia lengvai. Vėliau Taro su Arale susibendrauja

Ji tampa pakankamai populiari šioje mokykloje. Vėliau prisijungia į Akanio klubą, the Sukeban Deka Club.

Išbandymas laiko mašinos ir atrasti Gačanai Redaguoti

Gatchaneggcracking

Arale, Senbei ir Peasuke žiūri į paslaptingą kiaušinį.

Po to Senbei baigia sukurti laiko mašiną ir pavadiną ją Ponu laiku. Senbei nusprendžia į praeitį paleisti Aralę.

Po to laiko mašina buvo išbandoma, Arale nukeliauja į priešistorę ir ten sutinka dinozaurus ir gauna paslaptingą kiaušinį mainais už žiebtuvėlį. Vėliau išsiperia iš paslaptingo kiaušinio ne dinozauras, o nežinomas padaras.
Gatchaneatingpipe

Arale sužino, kad Gačanas valgo metalą

Arale sugalvojo vardą vaikas Godzila arba trumpiau Gačanas. Kitą dieną Arale ir Senbei, galvoja kaip globoti Kočanus. Vėliau Arale sužino, kad minta metalu, kai Gačanai žaidė su Arale. Buvo atskleista, kad Gačanai gali skraidyti.

Kirpyklos apiplėšimas Redaguoti

Arale Playing Pinata

Arale žaidžia su savo Pin-Ata ir muša plėšiką.

Arale jau buvo aštuntokė mokykloje, bet sužinojus, kad apiplėšiamas bankas Arale su Gačanu išvyko nubausti plėšikus, tačiau vietoje banko netyčia apiplešia policijos nuovadą. Banko plėšikas manė, kad Gačanas ir Arale buvo tik nekalti vaikai todėl nusprendė juos laikyti kaip įkaitais ir paslėpė apleistoje trobelėje. Nors Aralė bandė sužaisti žadimą ultraman su plėšikais ir tada netyčia Arale susižeidžia su savo galiomis. Plėšikas manė, kad Arale nebegyva, tačiau tik buvo sudaužyti akinių stiklai ir ji buvo gyva. Vėliau vietoj plėšiko buvo pasirinkta Arale. Nors ji buvo akla ji turėjo pabandyti surasti tą lazdą, tačiau plėšikas trenkia ta lazda panašų į pinatą ir sunaikina visą apleistą namelį. Nors plėšikas bandė dar jai grasinti ginklu. Gačanas tiesiog suvalgo plėšiko ginklą kaip maistą. Jis kuo greičiau nuvyko į policiją ir plėšikus uždarė į areštinę.

Arale Destroying Moon

Arale sunaikina mėnulį su savo stebuklinga lazdele.

Po keturių savaičių mokosi su Peasuke ir Akana Soramame kirpykloje, tačiau tas pats plėšikas grįžo ir bandė vėl paimti įkaitais Senbę ir Kurikinton po jo pažeminimo jie suprato, kad tai ne pokštas. Kai policija atvyksta, vaikai ateina į priekį pasižiūrėti kas vyksta, bet banko plėšikas pastebėjo, kad Arale ir Gačanas yra toje grupėje ir nusprendžia paleisti tuos įkaitus. Vėliau jam už bailumą Gyasu parankiniai priverčia dirbti kirpykloje.

Arale News

Kenta Kurassaku praneša naujieną kaip Arale sunaikino mėnulį.

Arale ir toliau žaidžia su tais plėšikais ir laiko jais įkaitais, kaip laikė Aralę. Keenta Kuraaku apklausinėja plėšikus ir praneša per televiziją naujienas, tačiau Kačanas suvalgo mikrofoną, Akane sako nieko čia tokio palyginti su Arales lazdele, tačiau Kenta vistiek tęsia savo laidą ir dėmesys sutelkiamas į Aralę, kuri gali panaudoti tą lazdą. Arale iš tikrųjų išmeta lazdą į Mėnulį, o plėšikas pamatęs, kad Arale yra labai stipri daugiau niekada nebeplėšikavo.

Išgelbėjimas Žemės nuo Nikočano Redaguoti

Gatchaneatingnikoship

Gačanas išgelbėja Žemės planetą nuo Nikočano suvalgydamas erdvėlaivį.

Vieną naktį, kai Arale ir Gačanas žaidė su kauliukais, pasirodė keistas daiktas ir nuėjo pasižiūrėti, o ten buvo Nikočano erdvėlaivis, tada Nikočano tarnas ėmė reikalauti, kad jiems atiduotų šią planetą. Po to Arale sutiko Nikočaną, blogoji ateivių rasė buvo iš planetos Nikos. Tada Arale pradėjo įžeidinėti karalių Nikočaną dėl juokingos išvaizdos ir neatsižvelgė į jo rimtį. Kažkada jis buvo skęs, kad sunaikino Marsą taip bandydamas atkreipti savo dėmesį, tačiau ji perdaug užsižaidė su Gačanu. Tada jis bandė sunaikinti planetą, tačiau Gačanas išsaugojo planetą suvalgydamas erdvėlaivį.

Po to laivas buvo sunaikintas. Arale viską papasakojo Senbei galėjo atkurti naują laivą ir apsaugoti, kad Gačanas jo nesuvalgytų, tada Gačanas turėjo išskraidinti iš pingvinų kaimo į žemės atmosferą. Arale tada išvyko pas draugus į kavinės užeigą ir ten jie šventė, o laivą pavyko suremontuoti ir jie išskrido iš žemės planetos į Niką.

Kova su Daktaru Maširitu Redaguoti

AraleVsCarmelman3

Arale prieš robotą Caramele 003.

Arale tampa taikiniu Daktaro Maširito, kai sužino, kad ji yra stipriausias robotas pasaulyje. Maširitas atvyksta į Pingvinų kaimą kovoto su Arale naudojant savo robotą, Caramel Man 001, bet Arale lengvai pranoksta jį. Aralės antrasis susitikimas Dr. Maširitu. Per lenktynes "Grand Pix", kurią turi Tori-Bot. Per lenktynes Arale neturi problemų, net su stipriausiais priešininkais. Ji lengvai nugali Seibei ir Daktarą Maširitą, kurie naudojo Caramel Man 002 robotą. Nepaisant to Arale lengvai laimi lenktynes. Jų vadovas deklaruoja ją nugalėtoja.

Netrukus po susirinkimo su Sourmen ir Gačanu ir ponu kiaule, kuri vadinama Globalinės gynybos pajėgos, Maširitas grįžta su savo nauju išradimu Caramel Men 003 ir jo nauja komanda, Maširito armija, kurią sudaro, Karalius Nikočanas ir Karaliaus Nikočano pavaldiniai. Maširito naujas planas sunaikinti Aralę naudojant Poop-bot prietaisą, jo prietaisas yra su galingu lazeriu, Gačanas norėjo sutrukdyti šiam planui suvalgant robotus. Nors Arale buvo išsiblaškiusi. Ji priversta susikauti su Mr.Pig, tačiau Kačanas vėl suvalgo visus robotus, o daktaras Maširitas paliekamas gyvas.

Maširito naujas konfliktas su Arale, kai Maširitas sukuria ketvirtąjį savo robotą, kuris žinomas kaip Obočmenas. Jis turėjo sunaikinti Aralę, tačiau vietoj sunaikinimo, Obočmanas tampa geras ir įsimyli ją. Po dar kelių konfliktų su Caramel robotais. Arale susiduria kovos menų turnyre su visiškais kyborgais. Jai tenka su juo kautis baigiamojoje kovoje, bet kova baigiasi, kai Maširitas nužudo tą kyborgą ir Arale tada skelbiama nugalėtoja.

Dragon Ball Redaguoti

Susitikimas su Goku Redaguoti

AraleNorimaki03

Arale Norimaki gali skraidyti ant Kinto debesies.

Kai visi Pingvinų kaimo gyventojai atostogavo, linksminosi, Arale susitinka su Goku. Arale pasiūlo pažaisti Gokui, tačiau Gokas atsisakė nes neturėjo laiko ieškojo Žydrojo Generolo ir Gokas nuskrido su Kinto debesiu, tačiau Arale pasiveja jį ir Arale su Gačanu atsisėda ant Kinto debesies, nes buvo tyros širdies. Tada Gokas norėjo tam kaime susirasti Drakono rutulį, tačiau ir Žydrasis Generolas jo ieškojo, bet drakono radaras buvo sugedęs ir Seibeinesugebėjo sutaisyti, nes mechanizmas buvo jam per daug sudėtingas, tačiau jo Gačanai vėl atkuria radarą toks koks buvo iš lėktuvo detalių, tačiau Žydrasis Generolas atima iš jo radarą savo antgamtinėmis galiomis, tačiau Gačanas dar kartą atkuria jį ir Gokas vėl galėjo ieškoti Drakono rutulių. Taip pat pasiūlė dalyvauti Kovos Menų turnyre

Po Konflikto su Raudonojo kaspino Armija Redaguoti

Arale tampa mere Pingvinų kaimo, kai laimi antrasias Pingvinų kaimo lenktynes. Po 10 metų 759 metais. Ji ir Obočmanas sukuria robotą vaiką su Senbei. tinkamai sukurtas buvo 803 metais.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki