FANDOM

Androidas 19
ANDROIDAS19.jpg
人造人間19号
Jinzōningen Jū Kyū-Gō
Papildomi vardai #19

Kiborgas 19
K-19

Vardas Angliškai Android 19
Pirmas Pasirodymas Manga: "The Gathering of the Warriors"

Anime: "The Androids Appear"

Pasirodo Dragon Ball Z, Dragon Ball GT
Rasė Androidas
Mirties data 767 metai (vėliau pabėgo iš pragaro, tačiau vėl buvo nužudytas)
Ištikimybė Daktaras Giras

Androidas 19 (人造人間19号, Jinzōningen Jū Kyū-Gō) yra palaikantis antagonistas, kuris pasirodo Dragon Ball Z, ir Dragon Ball GT. Jis yra vienas iš Daktaro Giro kūrinių, kiborgas siurbiantis kitų kovotojų energiją.

Pirmasis pasirodymas Redaguoti

Pirmą kartą jis kartu su Androidu 20 (Daktaru Giru) pasirodo Amenbo saloje. Jis ketina ją išniokoti, tačiau Gokas su kitais draugais jiems sutrukdo.

Išvaizda ir elgesys Redaguoti

Šis Androidas turėjo beveik tokią pačią aprangą kaip ir Androidas 20. Turėjo keistą kepurę su smailiu paviršiumi, bei kaip ir įprasta su "RR" raidėmis. Jo oda buvo išblyškusi, balta, kūno sudėjimas buvo stambus. Delnuose turėjo raudonus taškus, per kuriuos siurbė kovotojų energiją. Androidas 19 turėjo gana keistą elgesį. Jis būdavo ramus, nepasipūtęs, tačiau labai savimi pasitikintis (bent jau taip buvo kovoje prieš Goką).

Kova ir mirtis Redaguoti

Androidas 19 pasiprašo Androido 20 kautis su Goku. Gokas virsta super sajanu ir iš pradžių sėkmingai kaunasi su kiborgu. Tačiau palaipsniui jis pradeda jausti, jog iš jo yra atimamos jėgos, vėliau pasireiškė ir širdies skaumas, tai buvo jau pirmieji širdies ligos požymiai. Gokas išgeria vaistus, ir toliau kaunasi su Androidu 19. Tačiau kiborgas pargriauna Goką ant žemės ir siurbia iš jo visas jo jėgas, energiją. Galiausiai Androidą 19 numuša Vedžitas. Vedžitas virsta super sajanu ir Androidui 19-ąjam nuotraukia rankas, o vėliau paleidęs Big Bang Attack jį galutinai sunaikina.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki