FANDOM

Alternatyvus laikas Redaguoti

Dragon Ball Z: Shin Budokai - Another Road Redaguoti

Aprašas: nėra žinoma istorija Shin Budokų - įvykiai vyksta 788 metais (Ateities Trankso' laike), tačiau tai ankščiausia galima vieta.

  • Po Androidų ir Ateities Selo pasirodimo, Ateities Tranksas grįžta į Pasaulio kovos menų turnyrą ir susitinka Ateities Kibitą ir Ateities Rytų Kajošiną.
  • Ateities Tranksas grįžta į ankstesnį laiką ir paprašo Z kovotojų pagalbos dėl kitame laike Ateities Madžin Bū atgaivinimo
  • Z kovotojai persekioja Ateities Babidį Naujajame Nameke, kuris ketina pasinaudoti Namekų Drakono rutuliais.
  • Ateities Kūleris susitinka kažkokioje planetoje Ateities Brolį.
  • O Z kovotojai ir Ateities Babidis yra Naujajame Nameke, Ateities Madžin Bū susitinka Ateities Poną Šėtoną ir tampa geriausiais draugais.
  • Ateities Madžin Bū sukuria Blogajį Bū. Jis nukauna ir suvalgo Ateities Bū ir tampa Ateities Super Bū. Ateities Super Bū paverčia Ateities Dablą šokoladu ir suvalgo jį.
  • Ateities Kajošinas papasakoja Z kovotojams apie Z kardą. Gokas pasako Gohanui, kad reikia prisiminti Senajį Kajošiną ir susitikti su juo. Ateities kajošinas ir Gohanas susitinka Šventajame Kajų pasaulyje ir panaudoja Z kardą, bet jo neištraukia, jį gali ištraukti tik išrinktasis, todėl Gohanas daro išvadą, kad yra Ateities Gohanas.
  • Po jo suradimo, grupė keliauja papasakoti Ateities Gohanui apie Z kardą. Ateities Gohanas ištraukia lengvai Z kardą ir pasirodo Ateities Senasis Kajošinas ir potencija atsirakina. Jis padovanojo gyvybę Ateities Gohanui ir Ateities Paikuhanas ir Ateities Bardokas padėjo jiems. Ateities Gokas pasilieka Mirusiųjų pasaulyje ir palinkėjo kitiems. Po kovos, jis vėliau nusprendė grįžti į Žemę. Ateities Kajošinas sužino apie Potara auskarus ir susitapatina jie.
  • Ateities Super Bū įsiurbia Ateities Kūlerį ir Ateities Brolį. Jis įgauna daugiau jėgų.
  • Ateities Babidis iškviečia Šenroną ir tuoj pat ir nors pasako savo norą Šenronas jo nepildo ir atsijungia. Ponas Šėtonas tampa populiariausias pasaulyje, o Babidis bandė jį nužudyti, tačiau Super Bū atvyksta pas Babidį ir jį nugali. Jis jau būna arti mirties. Ateities Babidis prašo, kad Super Bū jį atgaivintų. Jis atgaivina. Super Bū buvo įniršęs, kad bandė ką nors padaryti Šėtonui. Gavęs Ateities Babidžio gales. Ateities Super Bū keičia pavidalą ir tampa Ateities vaikelis Bū.
  • Vedžitas padeda Gokui sudaryti Genki Dama ir sunaikina Ateities Vaikelį Bū. Ateities Karalius Jameras, Ateities Valdovas Kajus ir Ateities Ponas Šėtonas su visais žmonėm sutelkia energiją Dangus, pragaras ir kitos planetos padeda sutelkti Super Genki Dama, paleidžia link Super Bū. Jis atrodė pasirengęs atmušti šį rutulį, tačiau jis dingo amžinai.
  • Gokas, Gohanas, Gotenas, Ateities Bardokas ir Ateities Gohanas panaudoja kamehameha bangas ir užmuša Ateities Vaikelį Bū. Bū vis dar laikos ir bando atmušti bangas ir spaudžia Goką.tačiau tai didžiausia banga visatoje ir visa energija užmuša galutinai Bū.

Kitas alternatyvus laikas Redaguoti

  • Selas nužudo Tranksą ir pasinaudoja laiko mašina ir grįžta į 763 metus, kadangi jis nusprendė grįžti į pagrindinį laiką. Jis tampa visagaliu.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki