FANDOM

737 metai yra labai svarbūs metai Dragon Ball pasaulyje. Dragon Ball Z: Bardock The Father of Goku ir Dragon Ball Minus įvykiai vyksta šiais metais.

ĮvykiaiRedaguoti

ą dieną.[1][2]

  • Čičė gimsta Lapkričio 5 ir po kažkurio laiko miršta Čičės motina.[1][3]
  • Bardokas ir jo komanda užkariauja Kanaso planetą.
  • Vedžitas ir Napas mėnesiui išvyksta vykdyti specialią Fryzo misiją.
  • EoBTimeline

    Bardock - the father of Goku ir Episode of Bardock viršelis aprašantis įvykius ir jo metus.

    Fryzas įsako išnaikinti Bardoko komandą. Visi išskirus Bardoką yra nužudomi Dodoriaus ir jo žmonių planetoje Imitas. Vėliau Bardokas atvyksta ir visus juos išžudo išskyrus Dodorį, kuris vos jo nenužudė.[4]
  • Karalius Vedžitas su savo Sajanų armija užpuola Fryzo laivą, tačiau yra nužudomas Fryzo. [5]
  • Kakarotas (Gokas) yra padedamas į Sajanų laivą ir nusiunčiamas į Žemę.
  • Bardokas atakuoja Fryzo kosminį laivą, tačiau jam nesėkmingai. Fryzas panaudoja Supernova ir išnaikiną beveik visą Sajanų rasę ir planetą Vedžita.
  • Broliui ir Paragusui pavyksta išgyventi Vedžitos katastrofą, nes kūdikis Brolis panaudoja energijos skydą ir išsigelbėja.
  • Bardokas nemiršta katastrofoje, o stebuklingu būdu yra nusiunčiamas keletą metų atgal į praeitį.
  • Bardokas nusiunčiamas į Vedžitos planetą kur jis nužudo Fryzo protėvį Čildą.
  • Salzas ir Neizas, kurie buvo Kūlerio kosminiame laive, pamatė kaip Gokas išskrenda iš Vedžito planetos, tačiau Kūleris pasako nesikišti, nes tai jo brolio problemos, o ne jo. [6]
  • Galaktikos Karalius įsako galaktikos sergėtojui žinomam kaip Džiako nukeliauti į Žemę ir sutrukdyti Gokui ją sunaikinti. [7]
  • Maždaug rugpjūtį, Gokas nusileidžia Žemėje, Paozo kalnuose, o Senelis Gohanas jį suranda ir įsūnija.
  • Princas Vedžitas ir Napas yra informuojami, kad neva meteoritas sunaikino Vedžitos planetą, nors iš tikrųjų taip nebuvo.[4]

NuorodosRedaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki