FANDOM

Zmones drakonu kovoje

Žmonės (人間, Ningen), yra pagrindiniai Žemės planetos gyventojai Drakonų Kovoje.

Apžvalga Redaguoti

Žmonės nėra labai stiprūs, tačiau pasiekti gali daug. Žmonės labiausiai mėgsta žiūrėti kiną, gerti alų, kaikurie mėgsta ir kovoti. Žmonių išsilavinimo lygis nėra aukštas, tačiau technologijos nėra blogos. Kai kurie žmonės yra labai protingi pvz. Bulma. Jie sukūrė daug tecnologijų, daug transporto ir kompiuterius, tačiau kad ir kiek pasiekė, vis dėl to, neprilygsta ateiviams, pvz. gydymo technologijos yra labai prastos. Žmonės taip pat mėgsta rengti renginius, pvz. Kovos Menų Turnyrus.

Visi žinomi žmonės Redaguoti

  • Jamčis - dykumų plėšikas, vėliau rūpestingas kovotojas, bei Džino vėžlio mokinys.
  • Tenšinhanas - iš pradžių beširdis, vėliau tampa vienas iš stipriausių žmonių, bei Džino Gervės mokinys.
  • Čiautsas - vienas iš mažų, bet galingų kovotojų, bei geriausias Tenšinhano draugas, bei Džino Gervės mokinys.
  • Krilinas - vienas iš stipriausių žmonių, bei geriausias Goko draugas, bei Džino vėžlio mokinys.
  • Boras - vienas iš indėnų, bei Upo tėvas.
  • Smirdalius - žmogus, kuris niekada nesiprausia.
  • Ponas Šėtonas - žmogus, kuris laiko save galingiausiu žmogumi, nors iš tikrųjų tik grynas apsišaukėlis. Taip pat draugas ir Videlės tėvas.
  • Upas - mažas indėniukas. Boro sūnus, bei Goko draugas.
  • Maja - viena iš Pilafo pakalikių.
  • Bulma - viena iš protingiausių žmonių animacijos veikėja.
  • Ponia Brif - Bulmos mama ir Daktaro Brifo žmona.
  • Daktaras Brifas - vienas iš protingiausių žmonių. Taip pat Bulmos tėvas, Ponios Brif vyras, bei kapsulių korporacijos prezidentas.
  • Taupaipajus - vienas iš antagonistų DB jis yra žudikas, kuris dirba uždidelius pinigus.
  • Džinas Vėžlys - vienas iš Mutaito mokinių ir 21-ojo kovos menų turnyro nugalėtojas.
  • Džinas Gervė - vienas iš Mutaito mokinių ir didysis Džino Vėžlio varžovas
  • Meistras Mutaitas - vienas iš kovotojų dragon ball istorijoje
  • Ranfan - viena iš 21-ojo kovos menų turnyro dalyvių, kuri pralaimi Namui.
  • Namas - vienas iš 21-ojo kovos menų turnyro dalyvių, kuris pralaimi Gokui. Jis yra budistas.
  • Čičė - ji yra Nelabojo Jaučio dukra, vėliau išteka už Goko, bei Gohano ir Goteno mama.
  • Nelabasis Jautis - Čičės tėvas ir Džino vėžlio mokinys
  • Marona - Krilino mergina. Ji graži, bet labai išsiblaškiusi.
  • Marona (Krilino duktė) - tai Krilino ir Android 18 dukra.
  • Žievelis - vienas iš kovotojų, kuris dalyvauja 25 kovos menų turnyre. Taip pat merginų numylėtinis.
  • Karonis - vienas iš Šėtono mokinių, kuris bando pasipriešinti Selui, bet pralaimi.
  • Karalius Čapas - tai kovotojas, kuriam tenka du kartus kautis su Goku ir abu kartus pralaimi. Taip pat žinome, kad jis buvo laimėjęs vieną kartą pasaulio kovos menų turnyrą.
  • Senelis Gohanas - tai kovotojas, kuris įsūnija Goką, vėliau nužudomas Ozaro.
  • Aiškiaregė Baba - tai Džino Vėžlio sesuo. Ji aiškeriagė ir bendrauja su mirusiųjų pasauliu.
  • Jamas - vienas iš kovotojų kovos menų turnyre, vėliau Babidžio pavaldinys.
  • Spopovičius - vienas iš kovotojų kovos menų turnyre, vėliau Babidžio pavaldinys.
  • Videlė - Pono Šėtono duktė, vėliau Gohano vyras, bei Pan mama
  • Šova Longa - viena iš Pajelo gaujos pakalikių. Ji pasirodo dragon ball online žaidimuose
  • Pamputas - vienas iš filmo žvaigždžių bei įžymybių. Taip pat merginų numylėtinis, net Bulma jį įsimylėjo
  • Generolas Redas - tai Raudonojo kaspino armijos vadas, kurio jai nežinant norėjo paprašyti Dievo drakono aukštesnio ūgio.
  • Kapitonas Viščiukas - tai personažas dalyvavęs 28 kovos menų turnyre.
  • Ubas - reinkarnacija, bei Goko mokinys.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki