FANDOM

Šampa
Champa art.png
シャンパ
Shanpa
Papildomi vardai Naikinimo Dievas Šampa

Lordas Šampa Naikintojas Šampa

Vardas Angliškai Champa
Pirmas Pasirodymas Manga: "Goku's Defeat"

Anime: "I've Come Too! Training Begins on Beerus' Planet!"

Pasirodo Dragon Ball Super
Lytis Vyras
Užsiėmimai Naikinimo Dievas
Artimi veikėjai Vadosa (patarnautoja, kovų menų mokytoja)

Bilsas (brolis dvynys)

Šampa (jap. シャンパ, Shanpa) yra šeštosios visatos Naikinimo Dievas, kurio pareiga išlaikyti balansą savo visatoje naikinant planetas. Jis taip pat yra septintosios visatos Naikinimo Dievo Bilso brolis dvynys.

Apžvalga Redaguoti

Vardo kilmė Redaguoti

Atrodo, kad Šampos vardas kilo iš alkoholionio gėrimo "šampanas", kaip ir kitų Naikinimo Dievų vardai, kurie taip pat atsirado nuo alkoholinių gėrimų.

Išvaizda Redaguoti

Šampa yra žmogiškas, purpurinės spalvos personažas, panašus į Bilsą, bet skirtingai nei jis, stambaus sudėjimo ir daug trumpesnės uodegos. Jis taip pat turi panašus egiptietiškus rūbus kaip ir jo brolis, tik kitokios spalvos. Taip pat Šampa turi savo patarnautoją ir mokytoją Vadosą.

Beerus & Champa.png

Bilsas ir Šampa su savo patarnautojais.

Biografija Redaguoti

Dragon Ball Super Redaguoti

Dievų mūšio saga Redaguoti

Mangoje, Šampai ir Vados beskraidant septintoje visatoje, jie pajunta Bilsą, kuris tuo metu buvo mūšyje ir nusprendžia geriau likti jo nepastebėtais. Šampa ir Vadosa nuskrenda į nežinomą vietą ir vėl pajunta Bilsą ir Visą, keliaujančius į kitą planetą. Šampa sunaikina kelias planetas visatoje ir renka paslaptingus rutulius. Tačiau, jie pastebi, kad jie yra stebimi Senojo Kajaus ir Kibito Kajaus, kurie stebėjo juos per krištolinį rutulį. Tučtuojau atvykdamas į Šventą Kajų Pasaulį, Šampa atrodo susierzinęs, kad jo pasikalbėjimo klausė. Nepaisant to, kad jie paneigė girdint jo pokalbį, Šampa vis tiek juos įtaria. Vėliau, Šampa sunaikina Fryzo pajėgų laivą, kai pamato, kad jie aptiko drakono rutulius.

Fryzo prisikėlimo saga Redaguoti

Šioje sagoje matome Šampa ir Vados septintoje visatoje, ieškančius kažkokios planetos. Šampa pareikalauja Vados, kad sunaikintų planetą, bet Vados nori, kad Šampa tai padarytų. Tuomet Šampa įniršta, tokiu būdu Vadosa ją sunaikina. Tačiau pasirodo, planetą, kurią jie sunaikino nebuvo ta, kurios jie ieškojo, todėl jie toliau tęsė savo paieškas.

Šampos saga Redaguoti

Šampa apsilanko pas Bilsą ir nori sužinoti, kas yra Gokas ir Vedžitas, manydamas, kad jie yra nauji Bilso mokiniai. Vados paaiškina Gokui ir Vedžitui, kad Šampa yra Bilso brolis dvynys ir yra šeštosios visatos Naikinimo Dievas. Šampa pasako Visui, kad pažadintų Bilsą maisto dvikovai. Šampa apsikeičia su Bilsu maistu, ir paklausia iš kur Bilsas gavo tokį skanų maistą. Bilsas paminėjo Žemės planetą. Šampa bando atsiminti, ar jo visata turėjo Žemę, bet paprašo, kad Vadosa paieškotų. Pasirodo, kad jų visata taip pat turi Žemę, bet žmonės išnyko dėl karo. Šampa tada meta Bilsui iššūkį, surengti kovos turnyrą tarp šeštos ir septintos visatos, ir jei Šampa laimės, jam atiteks Žemė.

Sugebėjimai Redaguoti

Manga Redaguoti

Šampa yra treniruojamas Vadosos, todėl jis neįtikėtinai stiprus. Vadosa taip pat sako, kad vien iš Šampos ir Bilso sudėjimo turėtų būti aišku, kuris stipresnis, tokiais žodžiais, ji greičiausiai nori pasakyti, kad Bilsas yra galbūt stipresnis negu Šampa.

Kadaise tarp Bilso ir Šampos įvyko kova, kurios pasekmės buvo daugelio planetų sunaikinimas. Nors Šampa buvo gana stiprus, kad neatsiliktų nuo Bilso, Bilsas aiškiai kontroliavo kovą dėl jos trukmės, nemalonėdamas priešintis ir vengdamas brolio atakų be daug pastangų. Šiaip ar taip, Vadosa sustabdė kovą ir nukautavo Šampa vienu kirčiu, nes visata greičiausiai būtų buvusi sunaikinta.

Taip pat kovoje su Bilsu, buvo parodyta, kad Šampa turi pakankamai fizinės jėgos, kad sunaikintų planetą, tiesiog trenkiant kumščiu į jos paviršių.

Technikos ir specialūs sugebėjimai Redaguoti

  • Bukujutsu – skraidymas oru.
  • Naikinimo Dievo rūstusis spindulys – spindulio tipo technika, naudoja Naikinimo Dievų.
  • Mini energijos bangos – KI manevras, juo išblaškomas varžovas.
  • Naikinimo sfera - Šampos stipriausia ataka, milžiniškas KI rutulys, primenantis saulę.

Kovos Redaguoti

Prieš Dragon Ball anime Redaguoti

  • Šampa prieš Bilsą

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki