FANDOM

Čičė
Chi-Chi-23rdWMAT

Čičė išaugus

チチ
ChiChi
Anime vardas Čičė
Manga vardas Čičė
Papildomi vardai Neskelbiama
Kovotojas #59
Vardas Angliškai Chi-Chi
Pirmas Pasirodymas Manga: "...And into the Fire!"

Anime: "The Ox King on Fire Mountain"

Pasirodo DB,DBZ,DBGT
Rasė Žmogus
Lytis Moteris
Gimimo data 737 metai, lapkričio 5d.
Mirties data 774 metai, gegužės 8d. (atgaivinta)
Ūgis 163 cm
Svoris 50 kg
Adresas 439 East Distruct
Artimi veikėjai Ateities Čičė (alternatyvi laiko kopija)
Nelabasis Jautis (tėvas)
Son Gokas (vyras)
Raditas (svainis)
Gohanas (sūnus)
Gotenas (sūnus)
Pan (anūkė)

Čičė (チチ) - Nelabojo Jaučio duktė, kuri vėliau išteka už Goko ir tampa rūpestinga mama Gohanui ir Gotenui. Vaikystėje ji parodoma kaip kukli ir nedrąsi mergaitė, bet vėliau, su laiku tampa kieta ir nuožmia asmenybe, kas kartais sukelia jai pykčio proveržių nekartą matytų serijose. Nepaisant to ji daug kartų parodė savo meilę Gokui ir savo sūnums.

Siužetas Redaguoti

Dragon Ball Redaguoti

Iš pradžių Čičė rodoma, kaip visai drovi ir maža mergaitė. Ji esanti baili, tačiau netikėtinai išsisukianti iš prasčiausių padėčių. Vaikystėje Čičė norėjo ištekėti už kokio nors jauno, tvirto vyro, kuris būtų jos vertas. Galiausiai ji sutiko Goką, ir ši pamanė, jog Gokas ją ves, todėl jos tėvas Nelabasis Jautis pradeda ruošti vestuvių puotą, tačiau netikėtai tam sutrugdo Raudonojo Kaspino Armija, kuri ieško drakono rutulio, kuris esą yra sumedžioto paukščio skrandyje. Dragon Ball trilogijos pabaigoje Čičė yra parodoma kaip neatpažįstamai užaugusi ir dalyvaujanti 23-jame kovos menu turnyre. Ji sėkmingai pereina atrankines kovas, ir patenka į finalines. Čičė turi kautis su Goku, ir ji labai pyksta dėl to, jog Gokas jos neatpažįsta, ir neprisimena duoto pažado. Galiausiai Gokas įveikia Čičę ir ji atskleidžia savo tapatybę. Vėliau Gokas veda Čičę ir tuo viskas baigiasi.

Dragon Ball Z Redaguoti

Šioje trilogijoje Čičė parodoma kaip tikra namų šeimininkė. Tarp Dragon Ball ir šios triligojos jai gimsta sūnus, kurį vėliau pavadina Gohanu. Šį kartą Čičė yra labai griežta ir jos požiūrius labai pasikeitęs. Ji savo sūnui Gohanui liepia mokytis, nes esą pasaulyje yra taika ir kovotojų nereikia. Anaiptol nei vaikystėje ji buvo drovi, dabar ji išlieka kaip labai ryžtinga, arši moteris, kurios net pats Gokas kartais bijo.

Dragon Ball GT Redaguoti

Čičė dabar išlieka kaip paprasta, šiek tiek pagyvenusi namų šeimininkė. Jos charakteris beveik nepasikeitęs nuo pat Dragon Ball Z dalies. Ji dabar yra kur kas ramesnė, ir geresnės nuotaikos, nes jos sūnus Gohanas tampa tikru mokslininku kaip ji ir svajojo.

Vaizdo medžiaga Redaguoti

Dragon Ball kai episode 105 chichi vs goku11:21

Dragon Ball kai episode 105 chichi vs goku

Čičė prieš Goką (VIDEO angliškai)

Goku vs Chi-Chi

Čičė kovoje prieš Goką

ChiChiDBZ

Čičė (Dragon Ball Z)

1374839 1400091121690 full

Čičė (Dragon Ball GT)

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki